Hadas Parush/FLASH9

גפני: "אני אומר לרה"מ ‎שאנחנו לא בכיס שלו – בנט הוא לא אלטרנטיבה"

יו"ר דגל התורה במתקפה על גנץ: "הוא חתם על הסכם שהוא מביא את חוק הגיוס בתחילת הקדנציה. עכשיו הוא מתנה את העניין בדיונים עם נתניהו? הוא רוצה לריב איתנו? שיריב". על נתניהו: "אין כרגע חלופה והוא מנצל את זה"‏. על בנט: "אין לו סיכוי"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני משגר מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני אומר לרה"מ ‎שאנחנו לא בכיס שלו, אבל אין כרגע חלופה והוא מנצל את זה"‏, אמר גפני בראיון ל'גלי צה"ל'. על בנט אמר כי "בנט בחור טוב, אבל הוא לא אלטרנטיבה. אין לו סיכוי ואנחנו לא הולכים איתו, אז אני פטור מלחשוב האם הוא מתאים להיות ראש ממשלה".

גפני תקף בחריפות את שר הביטחון בני גנץ ואמר כי "הוא חתם על הסכם שהוא מביא את חוק הגיוס בתחילת הקדנציה. עכשיו הוא מתנה את העניין בדיונים עם נתניהו? הוא רוצה לריב איתנו? שיריב". הוא הוסיף כי "בני גנץ הוא לא חלופה שלטונית". גפני גינה בראיון את ההפגנה מול בית משפחת פרקש: "מתחת לכל ביקורת, עמקי התהומות, אי אפשר להגיע לשפל הזה. בסוף אנחנו חייבים להמשיך לחיות פה זה לצד זה".

על ההסתה נגד הציבור החרדי אמר כי "לא נוח לכם לשמוע, תשמעו: האם יש עיתונאי חילוני שידע לומר מילה טובה על האמא החרדית עם שמונה ילדים שצריכה לשכן ילד מבודד באמבטיה כדי להוריד את התחלואה. אתם לא מתביישים? אני מהפרשה הזאת למדתי, שכמה שאני רוצה שנחיה יחד החרדים והחילונים ושנשמור האחד על השני – אתם במבחן הזה נכשלתם".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר אמר הבוקר כי "בנט אדם נחמד וזכותו לנסות לממש חלום נעורים ולהתמודד לראשות הממשלה. אבל בעת הזאת אזרחי ישראל לא יכולים להרשות לעצמם הרפתקאות מפוקפקות ופנטזיות ילדותיות – אנחנו בעיצומו של משבר עולמי והיחיד שהוכיח את יכולותיו ומחזיק בניסיון רב הוא רה"מ נתניהו. זה לא משחק ילדים, זה החיים שלנו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עדיף שתלמד שלא טוב שנחיה ביחד עם החילונים, תפקידנו להתבדל מהם!!!

אנחנו דווקא כן בכיס של נתניהו. כחרדית מלידה אני ממש מרגישה את הריח של מרכך הכביסה עולה באפי:)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו