ברוך דיין האמת: אשת הפוסק – הרבנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה

הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע''ה הייתה אשת חבר לפוסק הנודע הגה''צ רבי משה הלברשטאם זצ''ל, כל ימיה הייתה נודעת במידת החסד המופלאה שלה, יראת השמים שלה הייתה לשם דבר ורבים שיחרו לקבל ממנה ברכות. בתקופה האחרונה נחלשה עד לפטירתה

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה אשר הייתה אשת חבר לפוסק הנודע הגה"צ רבי משה הלברשטאם זצ"ל זאת לאחר שהלכה ונחלשה והיא בשנת השמונים ושש לחייה.

הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה עמדה כל ימיה לימין בעלה הגדול הפוסק הנודע הגה"צ רבי משה הלברשטאם זצ"ל, היא הייתה נודעת בצדקותה וביראת השמים הטהורה שלה.

בעלה הגדול התבטא עליה גדולות ונצורות, תפילותיה המיוחדות היו לשם דבר, ורבים שיחרו לקבל את ברכתה, יודעי דבר מספרים כי גם בעלה הגדול הפנה אליה שמות לברכה ולישועה.

מידת החסד שלה הייתה מן המופלאות כאשר היא הייתה עוזרת באין רואים למאות משפחות נזקקות מאנשי ירושלים כשהכל נעשה בסתר ממש ובדרך מכובדת. כל יום הייתה דואגת להאכיל פיות רעבים במסירות נפש מופלאה.

לפני תקופה נחלשה הרבנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה מצבה הידרדר במהירות עד שבשעה האחרונה השיבה היא את נשמתה הטהורה ליוצרה לדאבון לבם של משפחתה הכבודה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו