אירוע יוצא דופן: עשרים בחורים מישיבות חסידות גור נבחנו במעונו של האדמו"ר

עשרים בחורים ממצוייני ישיבות החסידות נכנסו הבוקר למעונו של האדמו''ר מגור שליט''א ונבחנו על דפי גמרא. האדמו''ר שנהנה ממפגן ידיעותיהם סימן לבוחנים שלא ידחקו בבחורים להזדרז באמירת התשובות. מדובר באירוע חריג ויוצא דופן בחסידות

אירוע חריג ורב רושם התקיים הבוקר (ראשון) במעונו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א בירושלים, היה זה כאשר עשרים בחורים ממצוייני ישיבות החסידות הבקיאים כל אחד לכל הפחות ב-1,000 דפי גמרא נכנסו לאדמו"ר להיבחן על ידיעותיהם.

ל'חדשות JDN' נודע כי המבחן שמכונה בחסידות "מזומנים" נערך הבוקר בסלון ביתו של האדמו"ר מגור לעשרים בחורים ממצוייני ישיבות החסידות, המבחן נערך על ידי ארגון 'ותלמודו בידו', ארגון הפועל בישיבות החסידות.

את המבחן ערכו הגאון רבי משה חיים דנדרוביץ שליט"א המשמש כראש ישיבת 'שפת אמת' וכן הנגיד רבי אליש אנגלנדר ובניו שבחנו את ידיעותיהם של עשרים הבחורים מטובי עולם הישיבות של החסידות.

אחד ממשתתפי המבחן מספר ל'חדשות JDN' כי קורת רוח מרובה נראתה על פני קודשו של האדמו"ר שליט"א כשהבחורים ענו בבהירות ובהוכחת ידע והבנה לעומק בשלל סוגיות הש"ס. המבחן נערך מעבר לזמן המתוכנן כאשר האדמו"ר מסמן בידו שלא יפריעו לבחורים לענות ולא ידחקו בהם להזדרז.

מיד בסיום המבחן עברו הבחורים ל'אדורך גיין' לפני כ"ק האדמו"ר שליט"א. יצוין כי בשל מגבלות הקורונה לא התאפשרה כניסתם של כלל הבחורים שנרשמו למבחן אלא רק עשרים מתוכם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו