לאחר פטירת המשגיח: מעמד ה'שירה' לאחר הדלקת הנרות יועתק למעונו של רה"י

פרסום ראשון: מידי שנה לאחר מעמד הדלקת נרות החנוכה בהיכל ישיבת מיר היו מתקבצים קבוצת בחורים במעונו של המשגיח הגר''א חדש זצ''ל, השנה לאחר פטירתו המעמד יועתק למעונו של רה''י וחבר מועצגה''ת הגרא''י פינקל, המעמד יתקיים בכל ערב בליווי כלי זמר

לראשונה מזה מספר שנים ובעקבות פטירתו של זקן המשגיחים הגאון הצדיק רבי אהרן חדש זצ"ל מעמד ה'שירה' שהיה נערך מידי שנה במעונו לאחר הדלקת נרות החנוכה יועתק למעונו של ראש ישיבת מיר וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי אלעזר יהודה פינקל שליט"א.

ל'חדשות JDN' נודע כי מאז פטירת רעייתו של משגיח ישיבת מיר הגה"צ רבי אהרן חדש זצ"ל התקבצו בחורים רבים מתלמידי הישיבה שנהגו לעלות למעונו מיד לאחר הדלקת הנרות בימי החנוכה בכדי להודות ולהלל בליווי כלי שירה וזמרה.

המנהג נערך בכל שנה כאשר זקן המשגיחים משתתף בו מתחילה ועד סוף כשהוא מתרגש בשלהבת אש קודש. המנהג לא פסק מאז פטירת רעייתו של המשגיח והיא התקיימה מידי יום בימי החנוכה לאחר הדלקת הנרות.

אלא שהשנה בעקבות פטירתו של זקן המשגיחים הוחלט כי המעמד יועתק למעונו של ראש הישיבה הגאון רבי אלעזר יהודה פינקל שליט"א אשר אף מונה לפני כשבוע לשמש כחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'.

המעמד ייערך מידי ערב בימי החנוכה בשעה 18:00 במעונו של ראש הישיבה כאשר בחורים רבים צפויים להגיע למקום ולשורר את שירי החנוכה בליווי כלי שירה וזמרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture