אש בדרום הרוגים ופצועים משעות הבוקר

משעות הבוקר נורו לעבר הדרום כ-100 רקטות • פגיעות ישירות בקרית מלאכי וקרית גת ואשדוד • ההרוגה בקרית מלאכי אישה פצועה אנוש ומספר פצועים בקרית מלאכי • פצועים בקרית גת • מערכת כיפת ברזל במערך הגנה על אשדוד ואשקלון • הצפי מטחים נוספים בשעה 11:30 בזמן הלוויה

אש בדרום ההערכות גורמי הביטחון להתחזקות הירי מתממשות. משעות הבוקר ספגו ישובי הדרום כ-100 רקטות כאשר השיא היה בדקות האחרונות עם פגיעה ישירה בקרית מלאכי ופגיעה ישירה בקרית גת.

קרא עוד:

[postim]

ארבעה בני אדם נהרגו הבוקר (ה) מפגיעה ישירה של רקטות בשני בניינים בקריית מלאכי. שלושה בני אדם נהרגו בפגיעה בבניין אחד ואדם נוסף נהרג מפגיעה בעניין אחר בעיר.

מדיווח ראשוני שהגיע לכתב JDN עולה כי בפגיעה הישירה בבנין בקרית מלאכי נהרגה אישה והשוהים בבית פצועים ברמות פציעה שונות. כמו כן התקבל דיווח על לכודים בישיבת חב"ד בקרית מלאכי.

בצה"ל נערכים להמשך ולהתחזקות הלחימה וטנקים רבים כבר נמצאים בעוטף עזה. זאת לצד גיוס מערך מילואים לתיגבור היחידות בפיקוד הדרום. עם זאת הדרג המדיני ובצה"ל לא מוכנים לנדב מדיע באשר לבנק המטרות גורם צבאי אמר לכתב JDN כי נכון לעכשיו צה"ל עומד במשימות ובאם הכל יתנהל כשורה אז בתוך מספר ימים אנו נשיב את השקט לדרום.

גורמים צבאיים מערכים כי התחזקות הירי תהיה לקראת הלוויה של רמטכ"ל חמאס בסמוך לשעה 11:30.

דיווחים על ירי באזור רחובות נבדקו ונמצאו כלא נכונים. כל העת נשמעות הוראות של פיקוד העורף לשהות במרחבים המוגנים. כל העת ובזמן הכנת הכתבה מטחי רקטות לאשדוד ואשקלון.


0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם ישמרינו!!!!!
והוא רחום יכפר עון ולא ישחית….

דמיונות ופנטזיות ציונים ארורים יהירים אתם לא רואים שהפלשתנאים זה כמו צפרדע שמכים אחד וצומחים חמשה במקומו עם עין הרע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו