Miriam Alster/Flash90

"בני ברק כבר אינה ירוקה": רה"ע רובינשטיין קורא להימנע מהתקהלויות • האזינו

בעיר שהייתה מוקד תחלואה דואגים ממגמת העלייה בחולי הקורונה המסתמנת בימים האחרונים. ראש העיר קורא ומפציר בתושבים להישמע להוראות משרד הבריאות כדי שהעיר לא תהפוך שוב לאדומה. בהודעה קולית שפרסם לתושבי העיר רובינשטיין קורא להימנע מהתקהלות

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין קורא ומפציר בתושבים להישמע להוראות משרד הבריאות "כדי שהעיר לא תהפוך שוב לאדומה". בהודעה קולית שפרסם לתושבי העיר רובינשטיין קורא להימנע מהתקהלות "העיר כבר לא ירוקה והחשש כי נהפוך לעיר אדומה, חלה עלייה מדאיגה בתחלואה בעיר", אמר ראש העיר בהודעה לתושבים.

"בימים האחרונים עלה מספר חולים בבני ברק באופן מדאיג", אמר ראש העיר בהודעה והכריז: "בני ברק איננה ירוקה כבר, אנו חוששים שהיא צועדת חלילה לכיוון הצבע האדום על כל המשתמע מכך, אחי ורעי, אני קורא ומתחנן, מכל הבדיקות עולה שהאירועים הם הסיכון הגדול ביותר ומקור ההדבקה המסוכן של העיר. הימנעו מהתקהלויות וממסיבות משפחתיות בחללים סגורים הקפידו על הכללים שמרו על עצמכם ועל העיר. עם הרבה תפילה ותחינה שהרחמן יעשה לנו ניסים כמו שעשה לאבותינו בימים ההם בזמן הזה. חנוכה שמח".

בעיר שהייתה מוקד תחלואה דואגים ממגמת העלייה בחולי הקורונה המסתמנת בימים האחרונים. פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש אמר בראיון ל'ידיעות אחרונות' כי "בשבוע האחרון אנחנו שמים לב לעלייה בתחלואה במגזר החרדי. זו עדיין עלייה קטנה, אבל בולטת. אנחנו מאוד מוטרדים מכך ופועלים לבדוק יותר".

פרויקטור הקורונה הוסיף: "אני עדיין לא יודע להגיד מהו הגורם לעלייה בחברה החרדית. חלק מהעניין הוא שהייתה פחות תחלואה ולכן עשו פחות בדיקות. ייתכן שעונת החורף היא הגורם להתגברות התחלואה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו