סער תוקף: "יש אלטרנטיבה ללולאת הסגרים שהממשלה מנהיגה"

במהלך סיורו בבית החולים הדסה עין כרם אמר הבוקר גדעון סער כי "אנחנו עומדים בפני שישה עד תשעה חודשים של מצב זהה עם הקורונה למרות החיסונים. בתקופה הזו אנחנו חייבים לשמור על הכלכלה הישראלית ובפרט על הפרנסה של אזרחי ישראל"

גדעון סער אשר פרש מהממשלה ומהליכוד ופתח מפלגה חדשה הגיע לביקור בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, בדבריו אמר כי הסגרים שמטילה הממשלה יוצרת נזק מתמשך לכלכלה הישראלית.

בפתח דבריו הודה סער לצוותים הרפואיים של 'הדסה עין כרם' ואמר: ״שוב שומעים היום דיבורים על סגר נוסף. יש אלטרנטיבה ללולאת הסגרים שיוצרת נזק מתמשך לכלכלה הישראלית ולאזרחים״.

עוד אמר גדעון סער, ״אנחנו עומדים בפני שישה עד תשעה חודשים של מצב זהה עם הקורונה למרות החיסונים. בתקופה הזו אנחנו חייבים לשמור על הכלכלה הישראלית ובפרט על הפרנסה של אזרחי ישראל".

"כדי לעשות זאת צריך לבצע היום מהלך ארצי גדול ובדיקות כלל ארציות לפי אזורים במקום להגיע חלילה לסגר נוסף. האמצעי היחיד שהממשלה משתמשת בו הוא סגרים, בסין ובאירופה כבר מבינים את הפוטנציאל בבדיקות המוניות כי הן מאפשרות לאתר חולים א סימפטומטיים שלא ניתן לאתר בדרך אחרת".

יצוין כי גדעון סער סייר הבוקר בבית החולים הדסה עין כרם בליווי מנהל בית החולים הפרופ׳ יורם וויס ומנהל מחלקות הקורונה הפרופ׳ מבורך. סער קיבל סקירה מקיפה על המצב במחלקות הקורונה בבית החולים וסייר במעבדות הבדיקות שמבצעות בין היתר בדיקות סקר לכל עובדי בית החולים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו