Yonatan Sindel/Flash90

בנט מתייחס לסקרים: "לא צריך להיכנס לדיכאון, אנחנו נגיע למנהיגות"

יו"ר ימינה התייחס לירידה בסקרים ובהודעה קולית ששלח לפעילים מובילים במפלגתו, אמר: "לא צריך להיכנס לדיכאון, בטווח הארוך, אנחנו נגיע למנהיגות ואנו פועלים למען הדבר הזה" בנט העריך כי "אנחנו בסבירות לא מבוטלת בפתח של מערכת בחירות"

לאחר הירידה הדרמטית בסקרים של מפלגת ימינה, יו"ר המפלגה ח"כ נפתלי בנט התייחס לירידה בסקרים, ובהודעה ששלח לפעילים מובילים במפלגה, אמר: "לא צריך להיכנס לדיכאון, בטווח הארוך, אנחנו נגיע למנהיגות ואנו פועלים למען הדבר הזה". בנט ציין כי "אנחנו בסבירות לא מבוטלת בפתח של מערכת בחירות" – את הפרטים הביא העיתונאי יקי אדמקר ב'וואלה'.

יצויין כי נפתלי בנט עדיין לא הכריז על מועמדותו לראשות הממשלה, ובמפלגתו סבורים כי לאחר הכרזה שלו- המפלגה תעלה שוב בסקרים, זאת למרות ריצתו של גדעון סער ברשימה חדשה. בנט הבהיר: "כמו שאמרתי לכם שאסור לחגוג שהמספרים גבוהים יותר, ככה לא צריך להיכנס לדיכאון כשהמספרים נמוכים יותר".

הוא העריך כי הסקרים עוד ירדו במעט ויתייצבו, וחזה כי "אז נתחיל את המסע ונצליח". לדבריו הקו של ימינה: "כל הזמן להביא פתרונות לעם ישראל, לחשוב על הציבור, לעשות מה שנכון, לשמור על הערכים שלנו", לפעמים בטווח הקצר זה סופג עליות ומורדות, בטווח הארוך אנחנו נגיע למנהיגות".

סקר שפורסם אמש בחדשות 12 גילה כי מפלגתו של סער פוגעת בעיקר בימינה, שיורדת ל-13 מנדטים, נתון נמוך משמעותית מאשר בסקר הקודם, אז קיבלה 18 מנדטים, ונמוך יותר מסקרים שהעניקו לפני הודעת סער על עזיבת הליכוד יותר מ-21 מנדטים לבנט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו