Yaacov Cohen/Flash90

הראשון לציון יוצא במכתב נחרץ: "על כל אחד ואחד להתחסן בלא להתמהמה"

עם תחילת מבצע החיסונים בישראל יוצא הגאון רבי יצחק יוסף במכתב בו הוא מורה לצאת ולהתחסן. "לאחר שהתבשרנו וגבר עלינו חסדו של השי״ת ונמצא חיסון המונע הידבקות בנגיף הקורונה והמומחים אומרים שהחיסון אכן מועיל לעצירת המגיפה ואין בו סכנה על כל אחד להתחסן"

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א יוצא הבוקר (ראשון) בקריאה לכלל הציבור לצאת ולהתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה. במכתבו כותב הראשל"צ: "על כל אחד ואחד להתחסן כפי הוראות הרופאים בלא להתמהמה ובכך למנוע סכנה מעצמו ומאחרים".

במכתבו הנחרץ כותב הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, "הנני פונה בזה אל אחינו בני בארץ הקודש להישמע להוראות הרופאים, כמו שנאמר בתורה ׳ורפא ירפא׳ מכאן שניתנה רשות לרופא לרפא, ונאמר ׳וחי בהם׳ ודרשו רבותינו בתלמוד וחי בהם ולא שימות בהם, ועוד נאמר ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

"לפיכך, לאחר שהתבשרנו וגבר עלינו חסדו של השי״ת ונמצא חיסון המונע הידבקות בנגיף הקורונה ועשו את כל הנסיונות הדרושים והמומחים אומרים שהחיסון אכן מועיל לעצירת המגיפה ואין בו סכנה".

כאן יוצא הראשון לציון בהוראה נחרצת וברורה, "אשר על כן, על כל אחד ואחד להתחסן כפי הוראות הרופאים בלא להתמהמה ובכך למנוע סכנה מעצמו ומאחרים". את מכתבו מסיים הגר"י יוסף, "והקב״ה יאזין לקול שוועתינו וישמע תפילתנו ויסיר המגיפה והחרב והמשחית מעל כל עמו ישראל ונשמע בשורות טובות אכי"ר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו