צילום: אנשיל בעק

לקראת הכרעה על החיסונים: ביה"ד של בעלזא יקיים ישיבה עם בכירי מ' הבריאות

חברי בית הדין 'מחזיקי הדת' של חסידות בעלזא תתכנס היום לישיבה מיוחדת בהשתתפות בכירי משרד הבריאות בכדי לדון על ענייני חיסון הקורונה. מיד לאחר הישיבה המצומצמת צפויים חברי ביה''ד להציג בפני כ''ק האדמו''ר שליט''א את הנתונים שהוצגו בפניהם בכדי שיקבל הכרעה כיצד לנהוג

נושא חיסוני הקורונה ממשיך להכות גלים ברחבי המגזר החרדי בארץ ובעולם, היום (ראשון) צפויים חברי בית הדין 'מחזיקי הדת' של חסידות בעלזא להתכנס לישיבה מיוחדת יחד עם בכירי משרד הבריאות בכדי לדון על נושא החיסונים.

ל'חדשות JDN' נודע כי כבר בשעות הקרובות צפויים בכירי משרד הבריאות לעלות לפגישה מיוחדת עם רבני וחברי בית הדין 'מחזיקי הדת' של חסידי בעלזא בירושלים בכדי להסביר ולבאר את מהות החיסון נגד נגיף הקורונה.

חברי בית הדין יקבלו את המידע ויעלו לאחר מכן למעונו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א שם הם יציגו בפניו את הנתונים, האדמו"ר צפוי לשקול את הנושא ואז יורה לאלפי חסידיו כיצד לנהוג.

בתוך כך יצוין כי גורמים בחסידות אומרים ל'חדשות JDN' כי עד כה דעתו של כ"ק האדמו"ר שליט"א בעד החיסונים ורבים המשגרים שאלות באופן פרטני שומעים כי עליהם להתחסן מפני נגיף הקורונה. "ייתכן מאוד" אומרים בחסידות "כי האדמו"ר יורה אף להוציא מכתב לכלל החסידים בעניין".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדמו"ר הולך לחתום בעד
תזכרו שאמרתי לכם את זה!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו