אחרי רצח אסתר הורגן הי"ד: הרמטכ"ל קיים הערכת מצב בצפון השומרון

הרמטכ"ל אביב כוכבי הגיע לזירת הפיגוע בצפון השומרון, נפגש עם ראש המועצה יוסי דגן והבטיח: "נחזק את הבטחון באיזור". במהלך הביקור סייר הרמטכ"ל בגזרה, בחן את מוכנות הכוחות ואת התכניות המבצעיות וקיים הערכת מצב עם המפקדים

הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי ביקר היום בחטיבות המרחביות "שומרון" ו"מנשה" בליווי מפקד פיקוד המרכז, אלוף תמיר ידעי, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף, ראש המנהל האזרחי, תת-אלוף רסאן עליאן ומפקדים נוספים. במהלך הביקור סייר הרמטכ"ל בגזרה, בחן את מוכנות הכוחות ואת התכניות המבצעיות וקיים הערכת מצב עם המפקדים. בנוסף ערך הרמטכ״ל פגישה עם ראש המועצה האזורית ״שומרון״, מר יוסי דגן.

הרמטכ"ל הגיע היום לסיור עבודה בצפון השומרון בעקבות הפיגוע הקשה שאירע ביום א' בו נרצחה אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן. הרמטכ"ל נפגש עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בזירת הפיגוע, שמע ממנו על הצרכים הבטחוניים של האיזור והתחושות של התושבים לאחר הרצח

בפגישה השתתפו גם: אלוף פיקוד מרכז תמיר ידעי, מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף יניב אללוף, מחט משנה אל"מ יאיר פלי, ראש המנהל האזרחי תת אלוף רסאן עליאן. וכן קב"ט המועצה האזורית שומרון יונתן שמחי וסגן ראש מועצת שומרון חנן ניב.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר בין השאר: "אנחנו מלאי כאב אך גם מלאי אמונה, אנחנו נמשיך ונחזק את ההתיישבות, ההתיישבות בצפון השומרון גדלה, יש מאות בתים שנבנים בכל הישובים, זו הריאה הירוקה של חריש" דגן הוסיף והבטיח לרמטכ"ל: "אנחנו נמשיך לטייל ביער ריחן, נמשיך לרוץ שם, הנוער הנוער ימשיך להגיע".

הרמטכ"ל הודיע כי יפעלו לחיזוק הבטחון באיזור צפון השומרון וכי נעשה כל מאמץ לשים יד על המפגע. רב אלוף כוכבי מסר תנחומים למשפחה, ביקש לחזק אותם, והודיע כי יגיע לנחם את המשפחה במהלך השבעה.

צילומים: רועי חדי ודובר צה"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture