Olivier Fitoussi/Flash90

עיריית ירושלים נערכת לסגר: ינוצל לקדם עבודות התשתיות בעיר

עיריית ירושלים משלימה את היערכותה לסגר ותפעיל את מערכת החינוך בעיר במתכונת מצומצמת, הכוללת את הפעוטונים, גני הילדים, כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב. החינוך המיוחד והמסגרות לנוער בסיכון יפעלו גן הם במתכונת רגילה. הצהרונים לגילאי גן-ב' יפעלו כרגיל

עיריית ירושלים משלימה את היערכותה לסגר השלישי, אשר על פי הנחיית הממשלה יכנס לתוקפו היום (ראשון) בשעה 17:00. בהתאם להחלטת הממשלה, תפעל מערכת החינוך בירושלים במתכונת מצומצמת, הכוללת את הפעוטונים, גני הילדים, כיתות א'-ד' וכיתות י"א-י"ב. החינוך המיוחד והמסגרות לנוער בסיכון יפעלו גן הם במתכונת רגילה. הצהרונים לגילאי גן-ב' יפעלו כרגיל.

אגף הרווחה העירוני יפעל לאורך כל ימי הסגר, לרבות כוננות 24/7, למתן מענה למגוון האוכלוסיות בעיר לרבות אוכלוסיות בסיכון, חולים ובני משפחותיהם ולסיוע בכלל הצרכים העולים מהשטח.

טיפות חלב ימשיכו לפעול כרגיל והאחיות העובדות בהן חוסנו. כמו כן, התוכנית העירונית למניעת נפילות בבתי קשישים תמשיך לפעול כסדרה וניתן להמשיך לתאם התקנות דרך מוקד 106.

מינהל תפעול, הכולל בין היתר את אגפי שפ"ע, תברואה, חירום וביטחון ואכיפה, ימשיך את פעילותו כבשגרה על פי הנחיות התו הסגול. הפעילות תכלול ניקיון העיר, פינוי מפגעים וכן פיקוח ואיזון התנועה ומניעת התקהלות.

המוקד העירוני 106 יעבוד במתכונת מתוגברת לאורך כל הסגר לקליטת פניות תושבים במגוון נושאים וטיפול בהן. יצוין כי העירייה פועלת במטרה להבטיח מתן שירות רציף ומיטבי לתושבים על אף הסגר. כמו כן עיריית ירושלים תפעל בצורה מואצת לקדם את עבודות התשתיות בעיר במהלך הסגר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים נערכת למתן שירותים לכלל תושבי העיר גם בתקופת הסגר ובדגש על מתן מענה לאוכלוסיות המתקשות בעיר ולמשפחות החולים. אני קורא לכלל תושבי העיר להקפיד על הנחיות הממשלה, במטרה להוריד את רמת התחלואה בעיר. על רקע בשורת החיסון, כולנו תקווה שזה יהיה הסגר האחרון שיעבור על תושבי ירושלים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קדימה שיתחילו לשפץ את רחוב בית וגן, הרחוב הכי מוזנח במדינה….

כמורה הנוסע כל יום מס פעמים
בכביש צבי ויצחק בשכונת גילה.
אני מרגיש שעובדי הסלילה של הנתיב לרכבת הקלה מרגישים כמו "שרפים" ולא חושבים כלל על כלי הרכב הרבים המשתמשים בדרך.
כל בולמי הזעזועים.והצמיגים נהרסו לנו.
נראה לי שבעתיד הלא רחוק יהיה גל תביעות נזיקין.
אז אנא עיריית ירושלים.תשלחו פקח שיסע מהככר הגדולה מערבה עד חניון/מסוף האוטובוסים.ושירגיש מה אנו מרגישים כל יום כמה פעמים.
דיי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו