Olivier Fitoussil/Flash90

שיפור במצבו של ח"כ ביטן שחלה בקורונה – נותק ממכונת הלב ריאה

במשפחת ביטן והמרכז הרפואי שיבא עדכנו כי חל שיפור משמעותי במצבו של חבר הכנסת דוד ביטן שחלה בקורונה והוא נותק הבוקר ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים. "חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה", נמסר

במשפחת ביטן והמרכז הרפואי שיבא עדכנו היום (ראשון) כי חל שיפור משמעותי במצבו של חבר הכנסת דוד ביטן שחלה בקורונה והוא נותק הבוקר ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים. "חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה. המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ובכלל לכולם על התפילות הרבות להחלמתו של דוד", נמסר.

ביטן נדבק לפני שלושה שבועות בנגיף, ומאז 8 בדצמבר הוא מאושפז בשיבא שבתל השומר. לאחר הגעתו לבית החולים הוגדר מצבו כקשה אך יציב. ביטן הגיע לשיבא כשהוא סובל מפגיעה בריאות, אך בדומה לבתי חולים אחרים – ובעקבות לקחים שהופקו מגל הקורונה הראשון – הוחלט לעכב את חיבורו לאקמו על מנת לתת לריאותיו הזדמנות להשתקם ולהתחזק באופן טבעי.

ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן כחולה מאומת לפני כשבועיים. בחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע אז: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

אשתו של ח"כ ביטן, חגית, הודתה בשבועות האחרונים על מחוות התמיכה הרבות שהיא מקבלת: "אני מודה לכל המתעניינים. אני יודעת שאוהבים את דוד, זה מחמם את הלב וכל האהבה נותנת כוח להילחם. אנחנו סומכים על הכוח שלו, על התפילות ועל הרופאים והוא ייצא מזה בעזרת השם".

בשל הידבקותו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ועומר ינקלביץ' נכנסו לבידוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עימו גם הוא, אך לא נכנס לבידוד בטענה כי הפגישה הייתה קצרה והשניים שמרו על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו