Hadas Parush/Flash90

רם שפע הודיע לגנץ: "לא ארוץ בבחירות הקרובות במסגרת כחול לבן"

בני גנץ שוחח עם ח"כ רם שפע ובתום שיחה, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. שפע כתב: "המסע של המחנה כולו השואף ליצור חברה דמוקרטית ליברלית, הכרחי היום יותר מתמיד. אמשיך לקחת חלק מהמסע הזה"

יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ שוחח עם ח"כ רם שפע ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לשפע הצלחה בהמשך דרכו. שפע מכהן כיו"ר ועדת החינוך של הכנסת מטעם כחול לבן.

בחשבון הטוויטר שלו כתב apg: ״סיימתי כעת שיחה עם בני גנץ. לשנינו היה ברור שהפערים שנוצרו ביני ובין המפלגה יביאו לעזיבתי את כחול לבן.אני שלם מאוד, אבל בכנות, כואב לי. אני אוהב את בני ואת יתר החברים מאד".

"המסע של המחנה כולו השואף ליצור חברה דמוקרטית ליברלית, הכרחי היום יותר מתמיד. אמשיך לקחת חלק מהמסע הזה".

פרשיתו של ח"כ שפע מגיעה יממה אחרי ששר החוץ גבי אשכנזי שוחח עם גנץ אודות עזיבתו. לדבריו של אשכנזי אין בכוונתו להמשיך להתמודד במערכת הבחירות הקרובה במסגרת המפלגה. "כחול לבן הציבה אלטרנטיבה שלטונית לבנימין נתניהו והחלטנו להשפיע מבפנים מתוך שיקול של אחריות לאומית. כך פעלתי כל חיי וכך אמשיך לפעול. בכל מקום בו היה סיכון על המדינה או סיכון עליי – בחרתי לקחת את הסיכון עליי".

לפני יומיים שר המשפטים אבי ניסנקורן עזב בטריקת דלת את המפלגה ועבר למפלגה של חולדאי. בנוסף כמה חברי כנסת לא מוכרים כל כך הודיעו גם הם על עזיבה של כחול לבן – עינב קאבלה, מיכל קוטלר וונש, גם אסף זמיר הודיע שלא ירוץ במסגרת המפלגתית הזו בבחירות הקרובות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו