דובאי. צילום: ויקיפדיה

ביום השנה לחיסול קאסם סולימאני: סוכל פיגוע איראני בדובאי – 2 חוליות נעצרו

על פי הדיווח שתי חוליות של אנשי משמרות המהפכה נעצרו. במדינה חושדים כי העצורים תכננו מתקפת נקמה כתגובה על חיסול מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, הגנרל קאסם סולימאני לפני כשנה בדיוק. חברי הקבוצה האיראנית נמצאים כעת בחקירה

הרשויות באיחוד האמירויות עצרו בימים האחרונים שתי חוליות טרור של אנשי משמרות המהפכה בדובאי ובאבו דאבי, כך דווח אמש (ראשון) במהדורת חדשות 12. על פי הדיווח בימים האחרונים גופי המודיעין של איחוד האמירויות עצרו חוליה אירנית בדובאי ובאבו דאבי בחשד שתכננו לבצע פיגועים בממלכה. חברי הקבוצה האיראנית נמצאים כעת בחקירה, וניתן להניח שמידע שעלה מהחקירה מועבר בשיתוף פעולה בין האמירויות ובין מדינות ידידות.

עוד דווח ב'חדשות 12' כי במדינה חושדים כי העצורים תכננו מתקפת נקמה כתגובה על חיסול מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, הגנרל קאסם סולימאני לפני כשנה בדיוק. אלפי ישראלים נמצאים בתקופה האחרונה בדובאי, בין אם לצורך עסקים ובין אם למטרת נופש, ונבדק אם הם היו המטרה לאותה חוליה איראנית שתכננה לבצע פיגועים.

בעיתון הקטרי אל ערבי אל-ג'דיד, ציטטו מקורות שלפיהם איחוד האמירויות חוששת מאוד מפיגוע איראני בשטח, כתגובה לחיסול פחריזאדה. עוד נטען שדובאי יצרה קשר עם טהרן כדי להבטיח שלא תהיה פעולה כזו.

אתמול איים מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, כי איראן תנקום את דמו של הגנרל שחוסל. "אנו מוכנים ללכת בנתיב הנקמה על דמו של סולימאני ולשחרר את המוסלמים מהשליטה התרבותית, הפוליטית והכלכלית של המערב וארצות הברית המרושעות", אמר סלאמי לכתבים במהלך ישיבה מיוחדת של ראשי משמרות המהפכה לציון השנה לחיסול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו