גדולי ישראל בעקבות הסגר: "לעקוב אחר התלמידים בעת שנאלצים להישאר בבית"

בשורת הוראות שיפורסם מחר לקראת הסגר המלא מורים מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א ומרן ראש הישיבה הגרי''ג אדלשטיין שליט''א להשגיח על התלמידים שנאלצים להישאר בבית ולדאוג שישמרו על סדרי השיעורים. עוד מורים גדו''י כי יש להשרות אווירה נעימה בבית

לקראת הסגר המלא שייכנס לתוקפו מחר בשעת חצות יוצאים גדולי ישראל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א יחד עם מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א בקריאה להורים להשגיח על ילדיהם בעת שנאלצים להישאר בבית.

בהוראה שתפורסם מחר בעיתון 'יתד נאמן' מורים גדולי ישראל כי, "בעקבות המצב נקראים ההורים לעקוב בעינא פקיחא על התלמידים בעת שנאלצים להישאר בביתם ולהשתדל להשרות אוירה נעימה בבית".

עוד מורים מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין כי "זכות וחובה שהמחנכים יתמידו בקשר קבוע עם התלמידים ושישמרו סדרי הלימוד והשיעורים. והעיקר לשמור על קניני הרוח שלא יפסדו וכמאמר חז"ל קשין דברי תורה לקנותם ככלי זהב ונוחין לאבדם ככלי זכוכית".

יצוין כי עד לרגע זה לא יצאה הכרעה רשמית של גדולי ישראל בעניין סגירת תלמודי התורה אך מחר עתיד להתפרסם קריאה כי יש לשמור על התלמידים שנאלצים להישאר בבית. ל'חדשות JDN' נודע כי אף ככה"נ לא תפורסם הוראה ישירה לסגור את תלמודי התורה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו