צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

אבל בסערט ויז'ניץ: לאחר יסורים – הגה"צ רבי יהושע קליין זצ"ל נפטר במהלך השבת

הגה''צ רבי יהושע קליין זצ''ל היה מחשובי חסידי סערט ויז'ניץ, במשך שנים רבות הוא שימש כר''מ בהיכל ישיבת החסידות לצעירים, שיעוריו הבהירים היו לשם דבר. לפני תקופה הוא חלה במחלה הקשה ומאז סבל יסורים קשים עד לפטירתו במהלך השבת

ברוך דיין האמת: במהלך השבת האחרונה הסתלק לבית עולמו הגאון החסיד רבי יהושע קליין זצ"ל אשר שימש רבות בשנים כמרביץ תורה בישיבת סערט ויז'ניץ לצעירים זאת לאחר שעבר יסורים קשים ומרים והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הגאון החסיד רבי יהושע קליין זצ"ל היה מחשובי חסידי סערט ויז'ניץ שמו הלך לפניו כמרביץ תורה גדול ובעל יראת שמים טהורה. לפני שנים רבות הוא החל לשמש כר"מ בהיכל ישיבת החסידות לצעירים שם הרביץ תורה ויראה במשך שנים רבות.

שמו הלך לפניו ורבים קנו ממנו תורה ויראת שמים טהורה, תלמידיו מספרים כי הוא היה אדם שנתן את כל כולו בעבור תלמידיו, שיעוריו הבהירים קנו להם שם של כבוד בישיבת החסידות. רבים מספרים כי חותמו העז נשאר בהם גם שנים רבות לאחר שעזבו את היכל הישיבה.

כל חייו שקד המנוח על התורה ועל העבודה במסירות נפש מופלאה. הוא תמיד קיבל כל אדם בסבר פנים יפות. מידותיו המיוחדות היו לשם דבר בחסידות כולה. הוא התגורר ברמת ויז'ניץ בחיפה וזכה לחביבות גדולה אצל כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א.

לפני תקופה הוא חלה במחלה הקשה, מצבו ידע עליות ומורדות עד שבמהלך השבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לב לאחר יסורים קשים ומרים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו