גיל ביילין הכריז על מועמדותו לראשות מפלגת העבודה

בפתח דבריו אמר המועמד: "אני יודע שזו יומרה לא קטנה להציג מועמדות לראשות המפלגה. אבל אני גם רואה את הסקרים. עם כל הכבוד להנהגה הנוכחית – ויש לי כבוד רב אליה – אני משוכנע שזהו הרגע להמציא את עצמנו מחדש. דווקא העובדה שאני מועמד רענן שלא הסתובב בכנסת עושה אותי למועמד נכון"

גיל ביילין (48), הכריז היום (שני) על מועמדותו לראשות מפלגת העבודה: "מצביעי העבודה משוועים למנהיגות חדשה. אני מאמין כי יש למפלגת העבודה עתיד ומקומה בכנסת הקרובה חשוב ביותר למען שמירה על צביונה ועקרונותיה של מפלגת העבודה. בכוונתי להתמודד ולהחזיר את מפלגת העבודה למקומה הראוי במפה הפוליטית".

בפתח דבריו אמר: "אני יודע שזו יומרה לא קטנה להציג מועמדות לראשות המפלגה. אבל אני גם רואה את הסקרים. עם כל הכבוד להנהגה הנוכחית – ויש לי כבוד רב אליה – אני משוכנע שזהו הרגע להמציא את עצמנו מחדש. דווקא העובדה שאני מועמד רענן שלא הסתובב במסדרונות הכנסת בשנים האחרונות עושה אותי למועמד נכון איתו יוכלו להזדהות גם מצביעים חדשים. אני מביא איתי חשיבה ודרך שתקדם את המפלגה למקום הראוי לה ותמנע את היעלמותה מהמפה הפוליטית".

יצויין כי לביילין נסיון רב בהובלת מגוון פרויקטים של חברות עסקיות וגופים ציבוריים. בתפקידו הנוכחי מכהן כיו"ר הארגון לביטחון בכבישים. בעבר היה שותף מייסד ומנכ"ל משותף של משרד הפרסום "הביילינים" וכן עבד כעורך בזירה התקשורתית בתכניות אקטואליה וחדשות בערוצים 2 ו 10. לביילין תואר שני במדעי המדינה עם התמחות בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב, היה נציג ישראל לאו"ם במסגרת משלחת מנהיגים צעירים מרחבי העולם וכן הוביל מאבקים סטודנטיאליים רבים.

"כבנו של יוסי ביילין, שכיהן כשר במספר ממשלות מטעם מפלגת העבודה, הכרתי מקרוב את כל מנהיגיה. בנעורי הייתי יו"ר "נוער עבודה", וכסטודנט הייתי מראשי תא "סלע" של המפלגה. לאחר שנים של עבודה במגזר הפרטי והציבורי, אני גאה לשוב לפוליטיקה ולפעילות ב"עבודה".

ביילין הוסיף: "אין גאה ממני ברקורד של התנועה ואיני מוכן להשלים עם זיהוי כל מה שרע אצלנו. אני מאמין שהרעיון הסוציאל-דמוקרטי היה נכון ונותר נכון, וכי למדינה צריכה להיות אחריות לחברה, וכי את כשלי השוק מוכרחים לתקן, כדי להימנע מפערים חברתיים מצמררים. כמו כן אני מאמין כי הפתרון המדיני אינו בשמיים. עתידה של ישראל כמדינה דמוקרטית בעלת רוב יהודי, חיוני בעיני, ואלחם על כך, אם אעמוד בראש המפלגה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה שחקן

בגלל אבא שלו אנו סובלים עד היום מהפלסטינים כמה דם יש על הידיים שלו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו