צילום: ויקיפדיה

מנכ"ל טוויטר על חסימת טראמפ: "איני חש גאווה מהצעד – זה הרסני"

מנכ"ל החברה שחסמה את טראמפ כתב: "עמדו בפנינו נסיבות יוצאות דופן, שהכריחו אותנו לרכז את כל הפעולות שלנו בביטחון הציבור, עם זאת, לחסימת חשבון יש השלכות אמיתיות ומשמעותיות. למרות שיש מקרים יוצאי דופן, אני חש שחסימת חשבון היא כישלון שלנו לקדם שיח בריא"

מנכ"ל הרשת החברתית טוויטר ג'ק דורסי, פרסם סדרת ציוצים הלילה (חמישי), בציוציו התייחס לראשונה לחסימת חשבונו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעקבות המהומות בגבעת הקפיטול בשבוע שעבר, וכתב: "איני חש גאווה מהצעד", אך הוא היה מתבקש ונכון.

דורסי הוסיף: "עמדו בפנינו נסיבות יוצאות דופן, שהכריחו אותנו לרכז את כל הפעולות שלנו בביטחון הציבור, עם זאת, לחסימת חשבון יש השלכות אמיתיות ומשמעותיות. למרות שיש מקרים יוצאי דופן, אני חש שחסימת חשבון היא כישלון שלנו לקדם שיח בריא. זה הזמן שלנו להרהר על הפעולות ועל הסביבה שלנו".

"הפעולה הזו אולי נדרשה ברגע הזה, אך בטווח הארוך זה יהיה הרסני למטרה ולערכים הנעלים של האינטרנט, חברה שמקבלת החלטה עסקית על מיתון של עצמה היא שונה מאשר זו של ממשלה שמונעת גישה, אף שזה יכול להרגיש לעיתים אותו הדבר".

"הבדיקה והאחריות בכוח היו תמיד העובדה ששירות כמו טוויטר הוא חלק אחד קטן מהשיח הציבורי הגדול יותר שמתרחשת ברחבי האינטרנט. אם אנשים לא מסכימים עם הכללים והאכיפה שלנו, הם יכולים פשוט ללכת לשירות אינטרנט אחר".

לסיום כתב: "אני מאמין שהאינטרנט והשיח הציבורי העולמי הם השיטה הטובה והרלוונטית ביותר שלנו להשיג זאת. אני גם מזהה שזה לא מרגיש ככה היום. כל מה שנלמד ברגע זה ישפר את המאמץ שלנו, וידחוף אותנו להיות מה שאנחנו: אנושות אחת העובדת יחד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שקרן!!! זוהי סתימת פיות.. לא נשכח שלאורך כל כהונתו של הנשיא הם דאגו לרשום הערות שהמידע שהנשיא מביא לא מדויק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו