Yonatan Sindel/Flash90

פוליגרף לעובדי הקמפיין ויועצים מארה"ב: כך גדעון סער נערך לבחירות

על פי הדיווח גדעון סער שכר את שירותיהם של ארבעה יועצים אסטרטגיים אמריקניים, אשר היו אמונים על "פרויקט לינקולן" שנועד להביא להפסדו של טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית. בנוסף, גדעון סער הנחה לחייב את כל עובדי הקמפיין בפוליגרף. ההחלטה התקבלה מחשש להדלפות

יושב ראש מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער הודיע הערב (ראשון) כי ידרוש מכל עובדי המפלגה לעבור בדיקת פוליגרף. ההחלטה נובעת מתוך חששו של סער כי קיימת "חפרפרת" בין עובדיו אשר תדליף החוצה פרטים מקמפיין הבחירות. בנוסף, העיתונאי עמית סגל פרסם הערב כי גדעון סער שכר את שירותיהם של ארבעה יועצים אסטרטגיים אמריקניים, אשר היו אמונים על "פרויקט לינקולן" שנועד להביא להפסדו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית.

על פי הדיווח ב'חדשות 12' גדעון סער שכר את שירותיהם של יועצים אמריקניים, שניהלו קמפיין שמטרתו להביא להפסד של טראמפ. הם ייסדו את פרויקט, שנועד לשכנע רפובליקנים שטראמפ לא מייצג אותם יותר – מזכיר מאוד את מה שסער מנסה לעשות.

הארבעה, סטיב שמידט, סטיוארט סטיבנס, ריד גלן וריק וילסון, הם יועצים רפובליקניים שעבדו בעבר עם בוש הבן, מקיין, רומני ושוורצנגר. בבחירות האחרונות הם ייסדו את "פרוייקט לינקולן", שמטרתו להביא להפסדו של טראמפ. הם פעלו נגדו בקמפיין מתוחכם כדי לשכנע רפובליקנים שהנשיא הרפובליקני לא מייצג יותר את ערכיהם, בדיוק מה שסער מנסה לעשות בבחירות האלה.

העיתונאי מיכאל שמש דווח הערב כי יושב ראש מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער הנחה לחייב את כל עובדי הקמפיין בפוליגרף. ההחלטה התקבלה מחשש להדלפות ו"חפרפרת" פנימית. כמו כן, מסמך פנימי שהגיע לכאן חדשות חושף את הדרישות של סער מהעובדים. בין היתר הם נדרשים לאשר בדיקות גרפולוגיות של מה שכתבו.

על פי הדיווח עובדים במטה תקווה חדשה זועמים על הדרישה. לדבריהם, היא באה בהפתעה מוחלטת והם לא ציפו לה. סער דורש לא רק מעובדים זוטרים אלא גם מהבכירים להתייצב לבדיקה במכונת אמת. ממפלגת "תקווה חדשה" נמסר בתגובה: "מדובר בחלק מסטנדרט העבודה המקובל בעת קבלת עובדים בקמפיין תקווה חדשה, כמו בכל ארגון שמקפיד על אבטחת מידע הדוקה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו