ברוך דיין האמת: מחשובי רמת אלחנן – הרה"ג רבי אהרן מויאל חלה בקורונה ונפטר

הרה''ג רבי אהרן מויאל זצ''ל הקים את גנרטור השבת בשכונה והוא זכה לחביבות מיוחדת אצל רבה של השכונה הגר"י זילברשטיין שליט''א. שמו הלך לפניו כיהודי ירא שמים כבעל חסד שכל חייו מחפש רק כיצד לעזור לעוד ועוד אנשים. לפני כשבועיים נדבק בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המעציבה והקשה על פטירתו של הרה"ג רבי אהרן מויאל זצ"ל אשר היה מחשובי תושבי שכונת רמת אלחנן בבני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים ושלוש לחייו.

המנוח הרה"ג רבי אהרן מויאל זצ"ל היה מתלמידיו של מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל. שמו הלך לפניו כיהודי ירא שמים מרבים וכבעל חסד גדול שכל חייו מחפש רק כיצד לעזור לעוד ועוד אנשים.

מכריו מספרים כי ר' אהרן תמיד קיבל כל אדם בסבר פנים יפות, אנשים שהיו נקלעים לשכונת רמת אלחנן בבני ברק היו מופתעים מהייחס לו הם זכו מהמנוח זצ"ל שהיה איש שכל כולו למען האחר.

הרה"ג רבי אהרן מויאל זצ"ל הקים את גנרטור השבת בשכונה והוא זכה לחביבות מיוחדת אצל חבר מועצת גדולי התורה ורבה של השכונה הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א.

לפני כשבועיים חלה רבי אהרן מויאל זצ"ל בנגיף הקורונה, הוא אושפז בבית החולים שם מצבו הידרדר והוחמר במהירות עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו