מהומות הנוער הנושר בבני ברק: גדולי ישראל יוציאו מכתב גינוי ואזהרה • פרסום ראשון

מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי''ג אדלשטיין שליט''א צפויים להוציא מכתב בשעות הקרובות בו יגנו את המהומות בימים האחרונים בבני ברק, במכתבם הם אף יתריעו בפני ההורים להשגיח על ילדיהם. עדיין אין החלטה על הנוסח האם ייכתב יותר בחריפות או יותר ברכות

פרסום ראשון: בשעות הקרובות צפוי לצאת מכתב מיוחד וחריג עליו חתומים מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א נגד המהומות שאירעו בימים האחרונים ובעיקר אמש בעיר בני ברק.

ל'חדשות JDN' נודע כי גדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א צפויים להוציא בשעות הקרובות מכתב מחאה מיוחד נוכח מהומות הנוער הנושר בבני ברק, דבר שהגיע לשיא אמש בשריפת אוטובוס בסמוך לבנייני מגורים ועקירת רמזורים.

במכתבם צפויים גדולי ישראל להתריע מפני ההשתתפות בהפגנות מסוג זה וכן יגנו את הנעשה, גדולי ישראל אף יזהירו את ההורים במכתבם לשמור על ידליהם שלא יגיעו לידי מצבים נוראיים שכאלו.

יוזמת המכתב מגיעה לאחר פגישה ארוכה שקיים בשעות האחרונות ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין עם בכירי משטרת ישראל, בה הוחלט כי גדולי ישראל יוציאו גינוי למהומות שנעשו בעיר ואף יתריעו שמקרים כאלו לא יחזרו חלילה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו