Noam Revkin Fenton/Flash90

טרגדיה: שתי פעוטות, בת שבוע ובת שנה, איבדו הבוקר את ההכרה ונפטרו

במקרים שונים, בשכונת מאה שערים בירושלים ובעיר צפת, איבדו הבוקר שתי תינוקות, אחת בת שבוע ואחרת בת שנה, את ההכרה • הפעוטות פונו לבתי החולים תוך כדי פעולות החייאה כאשר מצבן מוגדר אנוש • בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותן

טרגדיה קשה: שתי פעוטות חרדיות, אחת בת שבוע מהעיר ירושלים ואחת בת שנה מהעיר צפת, נפטרו הבוקר (חמישי) אחרי שאיבדו את ההכרה ולא התעוררו בבוקר.

פעוטה בת שבוע, בת למשפחה חרדית משכונת מאה שערים בירושלים, איבדה הבוקר את הכרתה בביתה, ככל הנראה בשל רקע רפואי. כוחות הצלה שמיהרו להגיע למקום, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני.

התינוקת הקטנה, עברה החייאה ראשונית בשטח, ולאחר מיכן פינו אותה אל בית החולים, כאשר מצבה הרפואי מוגדר אנוש. הרופאים נלחמים כדי להציל את חייה.

במקרה נוסף, בעיר צפת, תינוקת בת שנה, בת למשפחה חרדית, לא התעוררה הבוקר ואיבדה את הכרתה. ההורים הזעיקו את כוחות ההצלה שמיהרו להגיע למקוום.

אחרי קבלת טיפול רפואי ראשוני ותוך כדי מאמצי החייאה כדי להציל את חייה של הפעוטה, פונתה הילדה הקטנה אל בית החולים כאשר מצבה מוגדר אנוש.

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שטיפל בפעוטה בירושלים מסר: "מדובר בפעוטה כבת שבוע שאיבדה את ההכרה. ככל הנראה בעקבות רקע רפואי".

החובש עדכן, "ביצענו בה פעולות החייאה והיא פונתה להדסה הר הצופים בניידת טיפול נמרץ במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

יוסף אדרעי חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לאירוע בצפת מסר: "מדובר בפעוטה בת שנה שלדברי בני משפחתה לא התעוררה משנתה. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים זיו תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

יצחק מירב חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף אף הוא בפעולות החייאה בצפת מסר: "עקב אופי האירוע הוזנקו למקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונית נפשית של איחוד הצלה".

כאמור, בבתי החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותן של הפעוטות הקטנות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קוראים לזה חיסוניםםםםםםםםםםם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו