מחר: עצרת תפילה והתעוררות במוסקבה למען יושבי ארץ הקודש

לאור המצב בארץ מאות מאחינו בני ישראל ברוסיה יביעו תמיכה בתושבי הדרום, וישאו תפילה מחר (ג) בביהכנ"ס המרכזי מארינה רושצ'ה במוסקבה, בראשות הרב הראשי הגר"ב לאזאר

יחד עם רבבות אלפי ישראל בכל התפוצות ובכל קצווי תבל, המפילים תחינתם בימים אלו, עקב המצב הבטוחני הפוקד את העם היושב בציון, עם ניסיונות אויבינו לפגוע ביהודי ארץ הקודש – תתקיים מחר (יום שלישי) במוסקבה בירת רוסיה, עצרת תפילה וזעקה בהשתתפות המוני יהודים, תלמידי המוסדות ועמך בית ישראל, בו ישאו תפילות ופרקי תהלים לעורר רחמי שמים על עם ישראל בארצינו הקדושה.

קרא עוד:

[postim]

עצרת זו, באה בהמשך למכתבו של רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר, שהופץ הבוקר בכל הקהילות היהודיות ברוסיה, לאור המצב הנורא עם הימשכות הירי לעבר דיירי ארה"ק.

במכתבו קורא הרב הראשי, לכל היהודים באשר הם, להרבות בתפילה, בהוספת מצווה מעשיות ובאהבת ישראל – לזכות כלל היהודים בכל מקום שהם ובפרט על יהודי אה"ק וקורא לכלל הקהילות להתאסף ולהתאחד יחד בכל בתי הכנסיות, הישיבות הקדושות ובתי החינוך ליום שלישי, שעה חמש אחר-הצהרים, לתפילה ולזעקה לאבינו שבשמים, שיציל את היהודים לבל יפגעו ח"ו ויחיש את גאולתנו השלמה בקרוב.

במשרדי "איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה" עמלים בשעה זו לארגן את עצרות התפילה בכל הקהילות ברוסיה, כדי שקול התפילה מרוסיה, תעלה ותרקיע השמימה יחד עם כל תפילות בני ישראל בכל מקום שהם.

55 66 77

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו