דובר צה"ל

הפיגוע בצומת הגוש • החייל משחזר: "זיהיתי ששלף סכין, יריתי וניטרלתי"

מחבל חמוש בשלושה סכינים המחוברים למקל הגיע לצומת גוש עציון וניסה לדקור לוחמי צה"ל - אחד מהם הגיב בירי וניטרל אותו • החייל שחזר: "ראיתי חשוד שהלך על הכביש והחל להתקדם במהירות לעברי ולעבר אזרחים ששהו בנקודה"

פיגוע הדקירה הבוקר (ראשון) בצומת גוש עציון: דובר צה"ל מעדכן כי המחבל הגיע חמוש בשלושה סכינים כאשר התקרב לעבר הצומת, בניסיון לדקור חיילי צה"ל ואזרחים ששהו במקום.

לצפייה בתיעוד הפיגוע ממצלמות האבטחה >>>

בתיעוד הוידאו ממצלמות האבטחה בזירה, נראה כי אחד האנשים שהמתינו בתחנת האוטובוס בצומת הגוש, אליו התקרב המחבל הפלסטיני, היה גבר חרדי.

המחבל ניסה לבצע פיגוע דקירה בעודו חמוד כאמור במספר סכינים, אך ב"ה, בס"ד הבחין בו לוחם צה"ל שהגיב בירי וניטרל את המחבל. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בפיגוע מלבד המחבל.

רב-טוראי ע', לוחם מגדוד נחשון של חטיבת כפיר שנטרל את המחבל שחזר את הדקות הדרמטיות: "עמדתי בעמדת הטרמפיאדה הצפונית, בצומת גוש עציון כדי להגן על האזרחים שהיו שם".

"ראיתי חשוד שהלך על הכביש והחל להתקדם במהירות לעברי ולעבר אזרחים ששהו בנקודה, זיהיתי ששלף סכין, יריתי וניטרלתי את המחבל", סיפר הלוחם.

"אני נמצא פה בתעסוקה מבצעית יחד עם חבריי לגדוד כחודש. אנחנו נשארים דרוכים כל הזמן כדי למנוע מקרים מהסוג הזה. נמשיך לשמור על תושבי גוש עציון ולהגן על הבית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו