Miriam Alster/Flash90

אלפי המתפקדים יצביעו באופן דיגיטלי: רגע לפני סגירת הרשימות – פריימריז ב'העבודה'

בימים האחרונים נרשמו כ-8,000 מתפקדים חדשים למפלגה, ויותר מ-45 אלף חברי העבודה שמחזיקים בזכות הצבעה יוכלו להצביע היום באופן דיגיטלי לרשימה. בין המתמודדים ניתן למצואת את חברי הכנסת לשעבר נחמן שי, עמר בר לב ורם שפע שעזב את מפלגת כחול לבן לטובת הפריימריז היום

במועד האחרון האפשרי במערכת בחירות זו ולקראת סגירות הרשימות מחרתיים, מפלגת העבודה תקיים היום (שני) את הבחירות המקדימות להרכבת הרשימה שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-24. על קולם של 45,093 מתפקדי ומתפקדות המפלגה יתמודדו 62 מועמדים כאשר הבחירות יתקיימו באופן דיגיטלי.

בימים האחרונים נרשמו כ-8,000 מתפקדים חדשים למפלגה, ויותר מ-45 אלף חברי העבודה שמחזיקים בזכות הצבעה יוכלו להצביע היום באופן דיגיטלי לרשימה. לא פחות מ-62 מועמדים מציעים את עצמם כחברים בכנסת הבאה, בהם חברי הכנסת לשעבר נחמן שי, עמר בר לב ורם שפע שעזב את כחול לבן לטובת הפריימריז.

ב'ווינט' דווח כי יו"ר המפלגה, מרב מיכאלי, ממתינה עם החיבורים האפשריים עם סיעות השמאל האחרות עד להצגת הרשימה, ולפי ההערכות לא תסכים לרוץ תחת אף ראש רשימה אחר. אם בסופו של דבר יושג הסכם עם מפלגת הישראלים של רון חולדאי – שתי המפלגות יחוברו במתכונת ריצ'רץ' – וראש העיר תל אביב יוצב במקום השני.

גורמים במערכת הפוליטית אמרו כי אף אחד משחקני גוש המרכז-שמאל לא נלהב מהחיבורים, משום שעד לרגע זה כוונותיו של חולדאי אינן ברורות, ואין וודאות שיישאר עד לסוף המרוץ.

ההצבעה תתנהל בין השעות 11:00 ל־19:00 ולאחר מכן יתפרסמו התוצאות. כל מתפקד יידרש לבחור בין חמישה לשבעה מועמדים. ניתן להצביע באופן מקוון באמצעות טלפון חכם או מחשב, וכן באחת מתשע הקלפיות הפיזיות ברחבי הארץ. בימים האחרונים נרשמה הצטרפות של אלפי מתפקדים חדשים למפלגה, שיהיו זכאים להשתתף היום בהצבעה. בעקבות הפניות הרבות עלה מספר הבוחרים מ־37,100 ל־45,093.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו