ליברמן: "ישראל לא תעביר אפילו שקל אחד לפלסטינים"

בפגישתו עם שר החוץ של מונטנגרו, אמר ליברמן: "אם תקום ממשלת אחדות פלסטינית והיא לא תקבל בצורה חדה וברורה את תנאי הקוורטט, ישראל לא תכיר בה"

שר החוץ וסגן רה"מ אביגדור ליברמן, נפגש בשעות הצהריים (ד') עם שר החוץ של מונטנגרו, מילאן רוצ'ן, במשרד החוץ בירושלים.

השרים ליברמן ורוצ'ן חתמו על הסכם תרבות בין ישראל למונטנגרו ודנו גם על המשך חיזוק הקשרים הכלכליים וכן קשרי החינוך בין המדינות.

השר ליברמן אמר כי הוא שמח על ביקורו של רוצ'ן ועל הידוק הקשרים בין המדינות והשר רוצ'ן אמר כי יש קשר חזק בין ישראל ומונטנגרו וקשר היסטורי בין שני העמים.

השר רוצ'ן אמר כי הוא מקווה שבקרוב ייחתמו הסכמים נוספים לשיתוף פעולה בין המדינות.

בנוסף, דנו השרים גם על המצב באירופה ובמזה"ת ועל יחסי ישראל והפלסטינים. השר ליברמן אמר לשר רוצ'ן כי אם תקום ממשלת אחדות פלסטינית מטעם החמאס והפת"ח והיא לא תקבל בצורה חדה וברורה, ללא הסתייגויות או אמירות מעורפלות, את תנאי הקוורטט, ישראל לא תכיר בה, לא תנהל איתה שום דיאלוג ולא תעביר לה אפילו שקל אחד.

השר ליברמן אמר: "יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס, מפעיל לחץ אדיר על הקהילה הבינלאומית על מנת שישראל תעביר כסף לרשות ובאותו הזמן הוא פועל במרץ להקמת ממשלה יחד עם החמאס, שאינו מכיר בדרישות הקהילה הבינלאומית להפסיק את הטרור ולכבד את ההסכמים שנחתמו בין ישראל לפלסטינים ואף ממשיך לקרוא להשמדתה של מדינת ישראל.

"ישראל לא תעביר כספים למי שמעוניין בחיסולה ואם אבו-מאזן יהיה שותף של החמאס ברור שהוא איננו שותף לשלום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ככה צריכים להתנהג לשים הכל על השולחן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו