צילום: קובי כץ

אבל בישיבת 'אור אלחנן': הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל נפטר במהלך השבת

הגאון רבי שמעון כהן זצ''ל היה מגדולי התלמידי חכמים שבירושלים, שמו הלך לפניו כגאון עולם • עם השנים הוא החל לשמש כמרביץ תורה בהיכל ישיבת 'אור אלחנן' שם הוא היה אהוב על כל התלמידים • בשבוע האחרון נדבק בנגיף הקורונה ואף החלים ממנו אך בשבת עבר אירוע לבבי ונפטר

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל אשר היה מרבני ישיבת 'אור אלחנן' בירושלים זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים ותשע לחייו.

המנוח הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל היה מחשובי התלמידי חכמים שבירושלים. בעבר הוא התגורר בשכונת עזרת תורה בירושלים שם הוא היה בולט בשיקעותו הרבה בלימוד ובפרישותו מהבלי העולם הזה.

עם השנים הוא החל לשמש כמרביץ תורה בהיכל ישיבת 'אור אלחנן' בירושלים שם הוא היה אהוב על כל תלמידי הישיבה, בחורי הישיבה מספרים ל'חדשות JDN' כי הגאון רבי שמעון כהן זצ"ל היה גאון עולם, "חוץ מלשבת וללמוד לא עניין אותו שום דבר, הוא כל הזמן למד ולמד מעולם לא ישב בטל".

בהיכל הישיבה הוא אף מסר שיעורים ו'חבורות' אשר משכו אליהם את טובי התלמידים, שמו הלך לפניו ורבים נהנו לשוחח עמו בלימוד, הוא היה שקוע בישיבה בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו והוא אך היה יושן בלילות על ספסלי הישיבה.

בשנים האחרונות הוא עבר להתגורר בעיר מודיעין עילית שם הוא היה אהוב על כל מכריו, שקיעותו הרבה בלימוד הפכה לשם דבר בעיר כולה, מידותיו הנאצלות היו לשם דבר כשהוא מעולם לא התרעם או התרגז על איש.

לפני כשבועיים נדבק המנוח בנגיף הקורונה בשבוע האחרון הוא החלים מהנגיף אך בשבת בבוקר הוא עבר אירוע לבבי והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דיין האמת
לצערי נראה עוד מקרה של מוות כתוצאה מקבלת חיסון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו