Yonatan Sindel/Flash90

סקר מנדטים: גדעון סער מתחזק, בני גנץ לא עובר את אחוז החסימה

גוש 'רק לא ביבי' זוכה בסקר לשישים מנדטים, בעוד גוש הימין, יחד עם בנט, מגיע אף הוא רק לשישים מנדטים • בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, גדעון סער מתקרב לנתניהו, בעוד יאיר לפיד שומר על מרחק

סקר מנדטים של מכון פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר עבור "מעריב־סופהשבוע" מעלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 28 מנדטים.

במקום השני יש עתיד עם 18 מנדטים, ואחריה תקווה חדשה עם 15. ימינה עם 12 מנדטים. הרשימה המשותפת עם 9 מנדטים, ש"ס עם שמונה כמו גם ישראל ביתנו עם שמונה מנדטים.

יהדות התורה עם 7 מנדטים, העבודה עם 5 מנדטים, כמו מפלגת הציונות הדתית ומרצ. כחול לבן של בני גנץ לא עוברת את אחוז החסימה, כמו גם רע"מ והמפלגה הכלכלית.

בסך הכל, גוש 'רק לא ביבי' כולל המפלגה הערבית, עם 60 מנדטים. גוש הימין והמפלגות החרדיות עם 48 מנדטים. גם אם בנט יצטרף לגוש הימין עדיין אין רוב של 61 מנדטים להקמת ממשלת ימין.

במקרה של בחירות אישיות לראשות הממשלה בהתמודדות ראש בראש של בנימין נתניהו מול כל אחד מהמועמדים האחרים התברר שהפער בין נתניהו לסער קטן ביותר: נתניהו מקבל 41% לעומת 39% לסער.

במקרה שבו נתניהו מול לפיד, ההכרעה ברורה יותר – 52% לנתניהו לעומדת 35% ללפיד. גם בתרחיש של קרב ראש בראש בין נתניהו לבנט הפער ביניהם קטן. נתניהו עם 40% תמיכה לעומת 37% לבנט.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תפסיקו כבר עם הסקרים הטשפיים, יש 20% שעדיין לא החליטו למי להצביע, אז איך יש לך סקרים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו