Avshalom Sassoni/Flash90

במשרד הבריאות מבהירים: תעודת מתחסן משמשת כתו ירוק בתקופת ההרצה

משתמשים רבים דווחו כי השירות לקבלת תו ירוק קרס, זאת לקראת מחר אז המסחר יפתח בצורה הדרגתית, ומתווה התו הירוק יכנס לתוקף. במשרד הבריאות מיהרו להבהיר כי גם תעודת מתחסן תועיל: "ישנם עומסים כבדים על השירות בהנפקת תו ירוק, ולפיכך יתכנו קשיים כאלה ואחרים"

החל ממחר (יום ראשון), המסחר יפתח בצורה הדרגתית, ומתווה התו הירוק יכנס לתוקף. התעודה, המעניקה כניסה לחדרי כושר, הופעות, ובתי כנסת, ניתנת למחלימי קורונה ומחוסנים, וניתן להנפיקה דרך האפליקציה או האתר.

משתמשים מדווחים הערב (מוצאי שבת) כי האפליקציה לא עובדת, ולא ניתן להנפיק את התו הירוק. במשרד הבריאות מיהרו להוציא הבהרה כי ישנם עומסים כבדים על השירות.

ממשרד הבריאות נמסר: "כפי שכבר נאמר – במהלך תקופת ההרצה, להנפקת תו ירוק, בשבועיים הקרובים – ניתן להשתמש בתעודות המתחסן הקיימות אשר הונפקו זה מכבר כמעט לכל אוכלוסיית הזכאים".

"משרד הבריאות פתח להרצה את השירות להנפקת תו ירוק. ישנם עומסים כבדים על השירות בהנפקת תו ירוק, ולפיכך יתכנו קשיים כאלה ואחרים. יחד עם זאת, מרבית הבקשות מסתיימות בהצלחה ועשרות אלפי אנשים כבר קיבלו תו ירוק, בנוסף לתעודות המתחסן והמחלים אשר ברשותם".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו