Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ימינה: "את נתניהו אפשר להחליף רק מימין – אני מתכוון להחליף אותו"

בנט נשאל בוועידת "האנשים של המדינה" האם גדעון סער יכול להיות ראש ממשלה והשיב, "אני לא נותן ציונים. הוא לא שמאלן. זו עובדה. האם הוא אדם לגיטימי? בהחלט. אני רוצה לשכנע אנשים, קוראים לזה דמוקרטיה". בדבריו בנט לא שלל ישיבה עם נתניהו

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט התייחס היום (שני) בוועידת "האנשים של המדינה" של 'ווינט' ו"ידיעות אחרונות" ליחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהשאיר אותו באופוזיציה חרף שמירתו על הבלוק ומכתבי הנאמנות שעליהם חתם עבורו. הוא אף חזר על כך בדבריו שהוא לא פוסל ישיבה עתידית בממשלה עם נתניהו.

בנט נשאל בוועידה האם גדעון סער יכול להיות ראש ממשלה והשיב, "אני לא נותן ציונים. הוא לא שמאלן. זו עובדה. האם הוא אדם לגיטימי? בהחלט. אני רוצה לשכנע אנשים, קוראים לזה דמוקרטיה. אתה בא ומסביר למצביעי הליכוד 'איתי תקבלו ממשלת שינוי לאומית, לא ממשלת שמאל ולא דשדוש".

יו"ר ימינה נשאל גם האם הוא ישב בממשלה עתידית עם בן גביר ונציגי מפלגת 'נעם', "כל מי שיהיה בעד מדינה יהודית ודמוקרטית מוזמן לקואליציה בראשותי. הדור הצעיר לא יודע שיכול להיות היום שאחרי ביבי. תדמיינו – מדינת ישראל תשרוד, אלחץ את היד של נתניהו, אגיד תודה. יהיה יותר מוצלח פה ביום שאחרי נתניהו אם בנט יחליף אותו".

בנט נשאל האם הוא מעריך שראש הממשלה הבא יהיה נתניהו והשיב כי "את נתניהו אפשר להחליף רק מימין. אני מתכוון להחליף אותו. יש היום לישראל שתי אפשרויות – להמשיך בקו של מדינה מדשדשת עם נתניהו, עם ההסתדרות של מירי רגב וכו', או לקחת את ישראל להיות כמו סינגפור, מדינה מתוקתקת עם מסים נמוכים ושירות מעולה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו