דיווח: ברוסיה מגבירים את המאמצים למצוא את קברו של המרגל הישראלי אלי כהן

על פי הדיווח, רוסיה וסוריה הגבירו באחרונה את המאמצים, תחת לחץ ישראלי, לערוך חיפושים אחר המרגל שהוצא להורג בשנות השישים בדמשק. החיפוש אחר השרידים יתמקד באזור בית הקברות בירמוך שבדרום דמשק, על אף שמקום קבורתו שונה מספר פעמים

צבא רוסיה ביצע לפני כמה ימים חיפוש אחר שרידיו של המרגל הישראלי אלי כהן בבית הקברות במחנה הפליטים אל ירמוכ בבירה דמשק – כך דיווח העיתון הערבי "אל-ראי אל-יום", הרואה אור בלונדון.

על פי הדיווח, שלטענת העיתון מגיע מבכיר במשטר אסד, רוסיה וסוריה הגבירו באחרונה את המאמצים, תחת לחץ ישראלי, לערוך חיפושים אחר המרגל שהוצא להורג בשנות השישים בדמשק.

על פי העיתון, החיפוש אחר השרידים יתמקד באזור בית הקברות בירמוך שבדרום דמשק, על אף שמקום קבורתו של כהן שונה מספר פעמים. עוד צוין כי על פי גורמים, שינוי מקום קבורתו האחרון בוצע בעידן הנשיא חאפז אל-אסד בחשאיות מוחלטת, כך שרק מעטים ידעו מהו מקום קבורתו החדש. עם זאת נטען כי בסוריה אין מידע מדויק על אודות מיקומם האמיתי של שרידיו של המרגל.

החיפושים החלו לאחר השיחות בין סוריה לישראל בתיווך רוסיה, שנעשו לאחרונה בעקבות החזרת הישראלית שחצתה את הגבול בין המדינות. עוד נטען כי רוסיה מבצעת מאמצים בלתי פוסקים מול הצד הסורי, בלחץ ישראל, למצוא את שרידי גופת המרגל, ולהשיבם לישראל במסגרת העסקה. עוד הוסיפו כי על פי גורמים שונים, הובע חוסר שביעות רצון באשר למאמץ הרוסי להוצאת קברים ושרידי החללים לבדיקה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אלי כהן שר המודיעין!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו