נתניהו:

נתניהו: "שנת הלימודים תוארך בחודש – נדאג לזכויות המורים, התקציב? עליי!"

בעקבות שיבוש הלימודים בשנה האחרונה הודיע ראש הממשלה שבתי הספר ימשיכו לפעול עד סוף חודש יולי: "זה מה שנדרש לילדי ישראל". נתניהו התייחס גם ל"תחקיר" כניסת החרדים בנתב"ג: "בוועדות לא יודעים אם מי שמגיע זה חרדי או חילוני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז הערב (ראשון) כי בכוונתו להאריך בחודש את שנת הלימודים הנוכחית שהשתבשה בשל מגבלות הקורונה. בהצהרה ממטה משרד החינוך בירושלים יחד עם שר החינוך יואב גלנט אמר נתניהו: "שר החינוך ואני מביאים מתווה עקרוני להארכת שנת הלימודים עד חודש יולי. אנחנו חייבים לתת לילדים את ההזדמנות את מה שהם החסירו".

לגבי מקורות התקציב למהלך אמר ראש הממשלה: "נדאג לזכויות המורים, נדאג לתשלום מלא עבורם, זה עליי. אני לוקח על זה אחריות יחד עם שר החינוך ושר האוצר. זה מה שנדרש לילדי ישראל, זה מה שמגיע להם".

עוד הוא הוסיף כי "יש לנו תוכנית ארוכת טווח בנוגע לחינוך ולחיסונים. החיסונים לא יחזיקו מעמד לעד. 12 מיליון החיסונים מחסנים שישה מיליון ישראלים מעל גיל 16, אבל לתקופה מוגבלת, ואף אחד לא יודע מה משכה המדויק. בדרכון הירוק כתבנו חצי שנה, זה יכול להיות גם יותר. צריך להיערך לאפשרות הפחות אופטימית. המשימה שלי היא להביא עוד 36 מיליון חיסונים. יש שתי דרכים להשיג זאת. הקורונה היא דבר שצריך להתמודד לאורך זמן. צריך להביא עשרות מיליוני חיסונים וזו תחרות קשה. אני נחוש לשמור את ישראל בראש הרשימה".

ראש הממשלה התייחס גם להפרות מגבלות הקורונה שתועדו במהלך פורים ואמר: "אי אפשר לסבול את ההפרות שאנחנו רואים, גם אצל החילונים בתל אביב, גם בטישים. אני מקווה שלא נראה את זה פה. למען החיים שלכם, של היקרים שלכם ולמען הבריאות של כולנו, שמרו על הכללים".

בנוסף, התייחס נתניהו ל"תחקיר" לפיו ועדת החריגים בנתב"ג מטפלת בפניות מקורבים ואמר: "זו ועדה מקצועית שבוחנת 4,000 פניות ביום. מה שאנחנו רואים בתקשורת, אנשים שעוקפים, אנחנו פועלים נגד את זה. אבל האנשים המקצועיים בוועדות לא יודעים אם מי שמגיע זה חרדי או חילוני. חייבים לשמור על הגבולות של המדינה כדי למנוע כניסת מוטציות".

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר כי "כפי שסוכם בין ארגון המורים לשר החינוך היום, בחינוך העל יסודי שנת הלימודים תסתיים ב-20 ביוני כסדרה. במקומות שבהם יהיו פערים, יוכלו מורים החפצים בכך להשלים את הפערים, תמורת שכר מלא. המורים מלמדים ולימדו לכל אורך משבר הקורונה, ורק מורים המעוניינים בכך יוכלו ללמד בכפוף להסכמתם במהלך חודש יולי".

יו"ר מרכז השלטון המקומי ביבס הודיע לראשי הרשויות: "אני שמח לבשר לכם שמתווה השלטון המקומי לחזרת כל מערכת החינוך בערים צהובות וירוקות עולה מחר 1 במרץ לישיבת ממשלה וצפוי לעבור".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

התייחסות לא מקובלת
סליחה יש כאן חוצפה של הכתבים קודם על בכך שיכול להיות מצב שמקרים אומניטריים לא יכניסו למדינה בשביל שלא יגידו שמפלים
דבר שני היה צריך להגיד זה שקר ולעז על ציבור שלם שאנשים קוראים לזה ועדת חרדים ולא חריגים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו