זעם בעקבות סגירת התנועה לי-ם: "כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי"

המראות הקשים מהדרכים המובילות לירושלים בהם נצפו אלפי חרדים, בהם משפחות עם ילדים קטנים, צועדים בכבישים הראשיים בדרך לירושלים, הביאו לתגובות קשות במערכת הפוליטית. ח"כ אייכלר: "אציע לגדולי ישראל לשקול כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי"

צילום: ידידיה אפשטיין

המראות הקשים היום (ראשון) בצידי הדרכים המובילות לירושלים בהם נצפו אלפי חרדים, בהם משפחות עם ילדים קטנים, צועדים בכבישים הראשיים בדרך לירושלים בעקבות החלטת קבינט הקורונה על סגירת צירי התנועה לבירה, הוציאו את חברי הכנסת החרדים משלוותם. ח"כ ישראל אייכלר מ'יהדות התורה' אמר הערב כי "בעקבות גזירות שושן פורים תשפ"א אציע לגדולי ישראל לשקול כל חלופה טובה יותר לשלטון הנוכחי".

ההחלטה המקוממת והמסוכנת כללה גם את ביטול התחבורה הציבורית לירושלים ואסרה על שירותי הסעה פרטיים לבירה, אלו הוזהרו כי אם יסיעו נוסעים לירושלים – הם ייעצרו וייקנסו. דיווחים רבים מתייחסים אף לרכבים פרטיים, שהוחזרו בנקודות המשטרה כלעומת שבאו. מעדויות שהגיעו ל'חדשות JDN' עולה כי מאות חרדים, בהם משפחות עם ילדים קטנים, צעדו בצידי הכבשים המסוכנים כדי להגיע לשמחת החג אצל משפחתם.

הצעידה המאולתרת התקיימה בכבישי הגישה לבירה – כביש 1 דרך מחלפי חמד ועין כרם, 443 דרך גבעת זאב, מכביש המנהרות בסמוך לחוסאן ומצירים נוספים.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה להחלטה ההזויה של ביטול התחבורה הציבורית לירושלים: "התנהגות חסרת הגיון לחלוטין של הממשלה, לא ראיתי שעשו דברים דומים במקומות אחרים בארץ, יש שנהנים לפגוע בציבור החרדי ואחרי כן אפילו לדבר נגדו". עוד הוסיף ח"כ גפני: "הסלקציה שנעשית בכניסות לירושלים בין חרדים לחילונים, תעלה ביוקר למקבלי ההחלטות בממשלה".

שר הבינוי והשיכון ח”כ יעקב ליצמן הוסיף: "ההחלטה הפתאומית לבטל שירותי תחבורה ציבורית לירושלים הותירה רבבות משפחות על ילדיהם, תקועות בדרכים, בפקקים, חלקם תוך סיכון לבטחונם, ללא תכנון אפשרי וללא מענה תחבורתי הולם, עד לשעות אלו". לדבריו: "אין דרך להגדיר זאת אחרת אלא כהיטפלות סלקטיבית בחרדים. שכן לצערנו מול זאת ראינו אוזלת יד משוועת ואי אכיפה מוחלטת במסיבות שוק בת”א, בחיפה ועוד".

"נוכח המראות הקשים של אלפי איש שהורדו מאוטובוסים ואולצו לצעוד רגלית במשך שעות, נדרוש הסברים להחלטה זו, ולא נעבור על כך לסדר היום".

בעקבות המראות הקשים הגיש ח"כ יעקב טסלר שאילתא מיידית לשר לביטחון פנים וביקש לברר מי נתן את ההנחיה שלא לאפשר את כניסתם של רכבים פרטיים לירושלים, בניגוד להנחיות הממשלה. בשאילתא הוסיף ח"כ טסלר לברר האם אושרה אכיפה סלקטיבית בכניסות בין חרדים לכאלו שאינם חרדים? ואם לא – האם השוטרים שתועדו פועלים כך ייתנו את הדין?

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגובת חברי הכנסת היא מס שפתיים עלוב לחוסר המעש שלהם ובאה על רקע הבחירות הקרבות
הייתי היום בדרכים והמראות קשים…

ומי נותן את ההוראה לסגור בשעות אלו את ציר בר אילן?
הבנות שלי תקועות מזה שעתיים בהעדר מוחלט של תחבורה לנוה יעקב
באגד יודעים לומר שהיו זריקות אבנים והמשטרה סגרה צירים, אין להם שום מושג איפה יש אוטובוס חוץ מאשר בגבעת התחמושת
אין למי לפנות, אין מישהו שזה מענין אותו בכלל…

אני לא הולך לבחור עד שלא יצהירו שלא יושבים עם נתניהו

חחחח חלופה טובה לשילטון בא נראה אותם פעם אחת לא חותמים נאמנות לגדול הדור נתניהו וילכו עם בנט ואיך שקוראים לו השמאלני שפרש מנתניהו ( כמו כל השמאלנים שלא מפסיקים לפרוש ויתברר תמיד שהיו שמואל ים שרצו להעיף אותם )

כותרת תינוקית

מדינת שמד

הממשלה הנוכחית כוללת את ח"כ החרדיים,
ראיתי עומס מטורף בבר אילן של אלפי אנשים שממתינים,
א"א שכל התנהלות השלטון היא כאילו השנה חגגו לראשונה בהיסטוריה את פורים,
צריך להערך מראש ולא משנה אם ההחלטה נעימה ליצור או לא פשוט להויע קודם

הם רק מדברים ומדברים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולא עושים כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture