Yonatan Sindel/Flash90

"מפלגת ההתבוללות תובס בבחירות": ח"כ אייכלר תוקף בחריפות את פסיקת בג"ץ

בעקבות פסיקת בג"ץ בעניין הגיורים אמר ח"כ ישראל אייכלר, "כשמפלגת בג"ץ נרתמת לטובת קמפיין הבחירות האנטי יהודי של יש עתיד וליברמן, היהודים הכשרים נוהרים לקלפיות להציל את העם היהודי מהכחדה והתבוללות". אייכלר הוסיף: "החלטת בג"צ תיצור כוחות משותפים של היהודים"

ח"כ הרב ישראל אייכלר אמר הערב בעקבות פסיקת בג"ץ בעניין הגיורים כי, "בהכרה בגיור הפיקטיבי העניקו שופטי בג"ץ מתנת שחיתות לקמפיין הבחירות של מפלגות הרפורמים והמתבוללים יש עתיד וליברמן.".

"השופטים המשוחדים בסיורים והרצאות ונסיעות בעולם ורכישת ספריהם על ידי הפדרציות הרפורמיות, משלמים עתה את התמורה ההולמת בתקופת בחירות".

עוד אמר אייכלר, "בעיתוי מושלם בג"צ מעניק שוחד בחירות למפלגות האנטי יהודיות בכנסת, שיקבלו קולות מהמתבוללים והגויים המציפים את המדינה בתעודות גיור ואזרחות מזוייפת".

"כשמפלגת בג"ץ נרתמת לטובת קמפיין הבחירות האנטי יהודי של יש עתיד וליברמן, היהודים הכשרים נוהרים לקלפיות להציל את העם היהודי מהכחדה והתבוללות".

אייכלר הויסף, "תשובה יהודית הולמת תבוא בקלפי. המצביעים היהודיים הדתיים והמסורתיים יבואו בהמוניהם ביום הבחירות וישימו עוד ועוד פתקים נגד שלטון הדיקטטורה המשפטית, ויבלמו את מסע השמד לעקירת הדת היהודית מארץ ישראל".

"ונהפוך הוא: החלטת בג"צ תיצור כוחות משותפים של היהודים. יחד יתגברו על המתבוללים וימנעו את הפיכת מדינת ישראל למדינה אנטי יהודית ואנטי דמוקרטית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בושה שאנשים אשר לא מבינים דבר וחצי דבר בנושא גיור מחליטים מה טוב/נכון לעשות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו