Yossi Aloni/Flash90

מסתמן: למחלימים ומחסונים – נתב"ג יחזור לפעילות כמעט מלאה כבר בשבוע הבא

על פי הדיווחים טיסות יורשו לנחות ולהמריא מישראל ולישראל כמעט ללא הגבלות, אך ייתכן שתהיה הגבלה מסוימת על מספר הנוחתים בכל יום, בכל מקרה המספר יהיה גבוה וייאפשר לישראלים רבים לחזור לארץ. כמו כן, נתב"ג יהיה פתוח רק למחוסנים ומחלימים שיחזיקו ברשותם דרכון ירוק

שעות לא רבות לאחר ששרת התחבורה מירי רגב התייחסה לביטולה האפשרי של ועדת החריגים שמאשרת כיום את הכניסות לישראל ואת היציאה ממנה, מסתמן כי נמל התעופה בן גוריון יחזור לפעילות כמעט מלאה כבר בשבוע הבא, זאת לאחר שבועות שהשמיים היו סגורים כמעט לחלוטין.

על פי הדיווחים טיסות יורשו לנחות ולהמריא מישראל ולישראל כמעט ללא הגבלות, אך ייתכן שתהיה הגבלה מסוימת על מספר הנוחתים בכל יום, בכל מקרה המספר יהיה גבוה וייאפשר לישראלים רבים לחזור לארץ.

כמו כן, נתב"ג יהיה פתוח רק למחוסנים ומחלימים שיחזיקו ברשותם דרכון ירוק. ב'ישראל היום' דווח כי המחלימים והמחוסנים יצטרכו לבצע בדיקות קורונה בטווח של 72 שעות לפני החזרה לארץ, ובדיקה נוספת לאחר הנחיתה בישראל, מלבד זאת הם יהיו פטורים מבידוד. המשמעות של הדבר היא שמחוסנים ומחלימים יוכלו לטוס לחו"ל כבר מהשבוע הבא, במידה והדברים יאושרו בממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו