נתניהו השיב ללפיד: "מוכן לשקול עימות – רק שיפסיק להסתתר מאחורי בנט וסער"

צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

נתניהו השיב ללפיד: "מוכן לשקול עימות – רק שיפסיק להסתתר מאחורי בנט וסער"

לאחר שלפיד קרא השבוע לנתניהו לבוא לעימות מולו, השיב ראש הממשלה במהלך ראיון, "אני בהחלט מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד ברגע שבו הוא יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת". סער: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד. ממה אתה מפחד? בוא לעימות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום (שלישי) לקריאתו של יו"ר יש עתיד, חה"כ יאיר לפיד, להתייצב לעימות איתו לקראת הבחירות, "אני בהחלט מוכן לשקול עימות עם יאיר לפיד ברגע שבו הוא יחליט להפסיק להסתתר מאחורי בנט וגדעון ויגיד את האמת", אמר ראש הממשלה בראיון לגלי צה״ל.

לפי נתניהו, לפיד מסתתר מאחורי בנט וסער ולא מודה כי הוא מתמודד על ראשות הממשלה. "בזמן שאנו יוצאים מהקורונה וחייבים לשקם את הכלכלה שלנו אנחנו צריכים להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא יהיה – לפיד או נתניהו. לפיד, שהיה שר האוצר הגרוע בתולדות ישראל, או אני שכבר חילצתי את ישראל משני משברים כלכליים", הוסיף נתניהו.

בתגובה לקריאתו של נתניהו צייץ יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, בחשבון הטוויטר שללו: "ביבי, אל תתחבא מאחורי לפיד. ממה אתה מפחד? בוא לעימות".

לפיד קרא השבוע לנתניהו לבוא לעימות מולו, וציין כי הדבר הראשון שישאל אותו זה איך ביקש הטבות מס בשעה שהמשק קרס אחרי הסגר. "פחות חשוב לי עכשיו ראשות הממשלה, חשוב לי שיש עתיד תהיה המפלגה הגדולה בממשלה בשביל הערכים שלה. חשוב לי שנתניהו יסיים את תפקידו, שתקום ממשלה לא סחטנית, שתטפל במעמד הביניים".

בנוגע לשאיפות של בנט וסער לעמוד בראש אמר לפיד: "אקיים את הדיון מי ינהיג אחרי תוצאות הבחירות. חמש דקות אחרי הבחירות נצטרך לשקם את הכלכלה ולשקם את האמון בממשלה".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו