Abed Rahim Khatib/Flash90

חסדי השם: מקדם ההדבקה בנסיגה – רק 2.9% מהתוצאות חיוביות

נתונים מעודדים במיוחד הבוקר: מקדם ההדבקה הארצי ממשיך לצלול והוא עומד על 0.85. ביממה האחרונה אובחנו 2,751 נדבקים חדשים ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 2.9% • אמ"ן מזהיר: המשך ההקלות עלול להביא לעלייה בתחלואה, בעיקר אצל מי שטרם חוסנו

מבצע החיסונים בישראל נמשך במלוא הקצב, וב"ה משפיע על נתוני התחלואה. מקדם ההדבקה הבוקר (חמישי) בישראל עומד על 0.85, אחרי מספר ימים בהם היה גבוה מ-1.

המשמעות היא כי כל 100 נשאים של הקורונה מדביקים רק 85 אנשים אחרים – נתון שמלמד על דעיכת הנגיף. התוצאות, ניכרות בשטח. רק 2.9% מבדיקות הקורונה שנערכו אתמול, חזרו חיוביות.

מדובר באחד הנתונים הנמוכים ביותר בחודשים האחרונים. לפי דו"ח אמ"ן, "מבצע החיסונים כנראה נותן את אותותיו. שיעור המאומתים יורד בעקביות וגם מספר החולים במצב קשה יורד באיטיות".

עם זאת, מזהירים במרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה כי "היקף התחלואה עודנו גבוה ויש להיזהר משאננות". לדבריהם, "חרף ההתפתחויות החיוביות, המשך ההקלות עלול להביא להרחבת ההדבקה ולעלייה מחודשת בתחלואה, בעיקר אצל אלו שטרם חוסנו".

גם בשיעור התמותה נמשכת המגמה החיובית. בעוד הממוצע היומי בחודש האחרון עומד על 94, אתמול מתו מהנגיף בישראל 15 בני אדם. עד כה מתו מקורונה בישראל 5,940 בני אדם.

5,035,562 ישראלים קיבלו עד כה את המנה הראשונה של החיסון, מהם 3,940,352 קיבלו גם את המנה השנייה. בסך הכול כ-54% מכלל האוכלוסייה קיבלו את המנה הראשונה של החיסון, וכ-42% התחסנו במנה שנייה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בזכות שהקורונה לא כפי שתיאר אותה נתנייהו הפרובקטור שאמר שיהיו רבבות של מתים השקר התגחה . עכשיו מקדם ההדבקה ירד . אז למה שיהיה סגר בפסח אם עכשיו שאין סגר מקדם ההדבקה יורד . הו הדקטטור משחק עם הנתונים לםני הבחירות . ומיד לאחר מיכן שוב נתחיל עם השקר הגדול . תשמרו את התגובנ הזאת ותראו מי השקרן הבונה החופשי הגדול .

הנה עוד דפוק מהכת המסוכנת של מתנגדי החיסונים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו