Tomer Neuberg/Flash90

יעד נוסף לישראלים: בצרפת הודיעו כי אזרחים ישראלים יוכלו להיכנס למדינה

בצרפת הודיעו כי אזרחי ישראל יורשו להיכנס למדינה, בהודעה לא פורסם תאריך, אך ככל הנראה היא תכנס לתוקף כבר בימים הקרובים. שר התיירות הצרפתי ג'אן בפטיסט לומיין אמר: "ההחלטה להקל על תנאי הכניסה של המגיעים ממדינות אלו נובעת בעקבות השיפור במצב התחלואה שם"

משרד החוץ הצרפתי פרסם היום (חמישי) הודעה לפיה אזרחים ישראלים יוכלו להיכנס למדינת צרפת זאת בשל התקדמות קצב המתחסנים בישראל ואי החשש מהבאת מוטציות שונות של נגיף הקורונה.

על פי הודעת משרד החוץ הצרפתי, אזרחים משש מדינות מחוץ לאיחוד האירופאי יוכלו להיכנס למדינה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום קוריאה, בריטניה, יפן וישראל. בהודעה לא פורסם תאריך, אך הצפי הוא שההחלטה תיכנס לתוקף בזמן הקרוב – כך על פי הדיווח ב'ישראל היום'.

שר התיירות הצרפתי ג'אן בפטיסט לומיין אמר: "ההחלטה להקל על תנאי הכניסה של המגיעים ממדינות אלו נובעת בעקבות השיפור במצב התחלואה שם". עוד אמר בדבריו, כי כל מי שייכנס למדינה יצטרך להיכנס לבידוד למשך שבעה ימים בכל מקום שירצה.

עוד הוסיף שר התיירות הצרפתי, "כל שאר ההגבלות שכוללות בין היתר גם בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקדמו להגעה לצרפת עדיין תקפות". מנגד אדם שיגיע לצרפת ממדינות שלא מאושרות יצטרך אישור מיוחד מרשויות המדינה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו