Yonatan Sindel/Flash90

גדעון סער החל להסתובב עם אבטחה – ותוקף: "נתניהו מדרדר למלחמת אזרחים"

"אדם שאנשיו מפוצצים באלימות כנסים של אחרים הוא פחדן", אומר יו"ר תקווה חדשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות האלימות בכנס שערך במוצ"ש. במפלגה החליטו לתגבר את האבטחה סביב גדעון סער. "העובדה שזה היה מאורגן מצריכה את תגבור האבטחה"

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואומר כי שיטותיו אלימות והוא ידרדר את מדינת ישראל למלחמת אזרחים.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב הגיב סער לאלימות שנקטו אמש פעילי ליכוד כלפי פעילי מפלגתו: "לא שמעתי עד לרגע זה שום גינוי או התנערות מנתניהו".

"מי ששולח בריונים לפוצץ באלימות כנסים ולפגוע באנשים, הוא מפחד מאיתנו. הם נשלחו על ידי מישהו ולא הגיעו במקרה. נתניהו שתק גם כשקראו לי בוגד בכנסים שלו. הוא עושה דה-לגיטימציה והכפשה שיטתית של יריבים פוליטיים כשיטת עבודה".

סער הוסיף על האירועים אתמול: "שלחו אלינו בריונים ולא לשום מפלגה האחרת. זה אירוע מאוד חמור. עשרות בריונים עם רכבים של הליכוד וציוד הגברה באו לפוצץ כינוס שלנו. במהלך הכינוס הייתה הפרעה עם צרחות בוגדים ברמקולים, עם זריקת אבנים וביצים".

הוא ציין כי נתניהו לא שמע שמכנים אותו בוגד. "יש לו בעיות שמיעה. אדם שאנשיו מפוצצים באלימות כנסים של אחרים הוא פחדן ואני קורא לו לבוא לעימות בכל מקום וכל שעה במקום לשלוח בריונים לכנסים שלי".

חבר מפלגתו של סער, זאב אלקין, התייחס גם הוא הבוקר לאירועי אמש ואמר בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב כי מדובר באירוע קשה שמראה שנתניהו חוצה את כל הקווים האדומים.

"זו לא הייתה יוזמה ספונטנית. באו עשרות פעילי ליכוד. זרקו אבנים וחפצים שונים. פעיל נפצע מחפץ שנזרק ופונה באמבולנס לטיפול. חלק מהפעילים רעולי פנים. מי שבא ככה לכזה אירוע, לא בא תמים. זה ראוי לכל גינוי. זה מראה לאן הולכים הדברים. לא שמענו שום התייחסות מנתניהו לאירוע".

במקביל, יניר קוזין דיווח בגל"צ כי ב"תקווה חדשה" החליטו לתגבר את האבטחה סביב גדעון סער. לדברי גורמים במפלגה, הם לא ציפו לעימות הזה אתמול והעובדה שזה היה מאורגן מצריכה את תגבור האבטחה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סער לא יעזור לך . נפיל אותך מסית שחצן רדיקאלי מסכן את מדינת ישראל עבור כסא . לך תתחבר ללברמן שניכם מסיתים ומתירים את דמם של חרדים . חסרי מוח מעופשים

לא יודע למה
התחושה שלי שמי שזרק את הביצה זה פעיל לא של הליכוד (המבין יבין)
ואולי ע"י אבטחה שהוצמדה לו יצליח לקושש קולות….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו