Yonatan Sindel/Flash90

שתי אחיות מתו מקורונה אחרי לידה בפער של שבועות בודדים

שורוק ג'ובראן בת ה-23 מג'סר א-זרקא נדבקה בנגיף לפני לידה, ומתה בבית החולים שם טיפלו בה בשבועות האחרונים. מדובר בטרגדיה משפחתית, שכן גם אחותה, אמנה קהואג'י, מתה מסיבוכי נגיף הקורונה שבוע אחרי שעברה לידה

יולדת חולת קורונה שהיתה מאושפזת כחודש בבית החולים הלל יפה במצב קשה, נפטרה הלילה לאחר שחלה החמרה פתאומית נוספת במצבה. התינוקת חולצה לפני מספר שבועות במצב טוב.

לאחר הניתוח בו יילדו את התינוק, מצבה הנשימתי של היולדת המשיך להידרדר. היא הונשמה והורדמה והועברה ליחידה לטיפול נמרץ כללי. הוגדרה קשה מאוד אך יציב. היום לפנות בוקר, באופן פתאומי, החל מצבה להידרדר משמעותית. למרות מאמצים כבירים של הצוות הרב מקצועי שטיפל בה לאורך כל הדרך, היא נפטרה.

ד"ר בוריס איסקוביץ, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי: "מדובר באישה בשנות ה- 20 לחייה שזו הייתה הלידה הראשונה שלה. מחלת הקורונה ממנה סבלה הייתה קשה, ולכן, למרות שלא הייתה עם מחלות רקע כלשהן, הטיפול בה היה מורכב מאוד. נלחמנו על חייה בכל יום. ליבי עם המשפחה".

היולדת היא שורוק ג'ובראן מג'סר א-זרקא, שמתה שבועיים אחרי אחותה, אמנה קהואג'י בת ה-31, שגם היא נדבקה מנגיף הקורונה ומותה נקבע שבוע אחרי שעברה לידה.

כך, בפער של שבועות בודדים, מתו שתי אחיות מנסיבות דומות: נדבקו בנגיף הקורונה לפני הלידה, מצבן הוחמר אחרי הלידה עד שנאלצו לקבוע את מותן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו