Yossi Zeliger/Flash90

"הפתעה גדולה": הסוקר הבכיר חושף שינוי משמעותי במפת המנדטים

רבים מהמפלגות כבר פתחו בקמפיין 'געוואלד' בטענה כי הסקרים הפנימיים שלהם לא טובים, ומתברר כי חלקם אכן צודקים. לפי הסוקר קמיל פוקס, יש שינויים בסקרים שערך אחרי שאסרו את פרסום הסקרים האחרונים, וכי יש מפלגות שהתרחקו מאחוז החסימה

בישורת האחרונה, שעות לפני פתיחת הקלפיות ובמהלך יום הבחירות, נוהגים ראשי המפלגות לפתוח בקמפיין 'געוואלד', לטעון כי המצב קשה ובכך להמריץ את המצביעים הפוטנציאליים המתעצלים ללכת להצביע – אל הקלפיות.

הם משתמשים בתירוץ של 'סקרים פנימיים' כדי להסביר את ההבדלים בין תוצאות הסקרים האחרונים שפורסמו בכלי התקשורת – והשנה מתברר כי אכן יש שינוי משמעותי מאז אותם סקרים ועד להיום.

פרופסור קמיל פוקס, סוקר חדשות 13, התייחס אחר הצהריים (שני) לסקרים השונים שביצע, יממה לפני הבחירות לכנסת ה-24. "לגבי שתי מפלגות, ההפתעה תהיה גדולה".

אומנם אסור לא חוקית לפרסם חוקית, אבל מספר רמזים פיזר. לדבריו, "אני לא חושב שהציונות הדתית ורע"מ קרובות לאחוז החסימה והן בסכנה לא לעבור. המפלגה שנמצאת בסכנה יותר מהמפלגות אחרות היא מפלגת מרצ".

לדבריו, "עד הסקר האחרון שפורסם ביום שישי, היו 15 מנדטים שעדין התלבטו וטרם החליטו אך מסקרים שנעשו ביומיים האחרונים ולא ניתן לפרסם אותם, חלק מהמתלבטים הצטרפו למפלגות השונות ולכן יש שינוי במפת המנדטים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המסקנה שלי , כמה שיחשבו שזה חריג היא לא לבזבז קול על מרץ , ולהצביע בעד ט' סמורטריץ כי סמורטריץ ואלה שבראש של ט' בטח ייכנסו, ואני עם הקול שלי אכניס את המועמד של מקום 4 או 5 ששניהם אישית מוצאים מאוד חן בעיני.

אני לא מבין את זה בכלל?!
זה פשוט קמפיין גוועלאד של מרצ ואומר לכל המצבעים שהתלבטו אצל סמוטריץ לכו לישון…
אסור לתת להם במה!!!
תנו לסמוטריץ לעבוד בגדול!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו