גדעון סער היום, בכותל המערבי • צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גדעון סער: "לא שולל רוטציה על ראשות הממשלה, גם עם לפיד וגם עם בנט"

יו"ר מפלגת תקווה חדשה אמר בתגובה להתחייבותו של בנט כי לא יישב תחת יאיר לפיד שהוא לא מעוניין לשים על עצמו "מגבלות שלא דרושות" • ראש הממשלה תקף: "יצא המרצע מן השק. מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות"

יו"ר מפלגת "תקווה חדשה" גדעון סער אמר היום (שני) בתגובה לחתימת נפתלי בנט על מסמך שלפיו לא יישב בממשלה בראשות יו"ר יש עתיד. כי הוא לא שולל ישיבה תחת לפיד: "אני לא מגביל את עצמי".

חוששים מאחוז החסימה? הישורת האחרונה של נפתלי בנט וגדעון סער

בראיון לחדשות 12 אמר סער שבנט עשה טעות כשהבהיר לכולם שהוא בכיס של נתניהו, "אבל זכותו של נפתלי לעשות טעויות". לדבריו, לאורך כל מערכת הבחירות הוא אמר שיאיר לפיד לא יוכל להרכיב ממשלה אבל הוא לא מעוניין לחייב את עצמו או לשלול אופציות לרוטציה.

"אני לא אומר שאני אסכים – אבל אני לא מחתים את עצמי על מגבלות שלא דרושות", הבהיר סער. "מה שכן, אמרתי בצורה ברורה במהלך כל מערכת הבחירות – לא מנסור עבאס ולא בן גביר. לא מאמין בממשלה שתלויה בקיצוניים לקיומה".

ראש הממשלה נתניהו הגיב בריאיון בגל"צ לדברי סער: "יצא המרצע מן השק. מה שגדעון ובנט הסתירו במשך חודשים מתגלה ערב בחירות. כשבנט וגדעון קורסים בסקרים הם מתחילים לומר את האמת: הצבעה עבורם תביא ממשלה עם לפיד ובחירות חמישיות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סער תתפלל טוב לבורא עולם שאתה בוגד בו והולך עם יהיר העמלקי נגד החרדים .תמשיך להתפלל רשע מרושע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו