תל אביב: 30 ק"ג זהב נשדדו מחנות תכשיטים

באמצע הלילה פרצו השודדים אל תוך החנות כשהם שוברים את הקירות, השודדים המתינו להגעת בעל החנות בבוקר, כשבעל החנות נכנס לחנות כשהוא לא מודע ל'אורחים' שממתינים לו בפנים קפצו עליו השודדים כפתו אותו פתחו את הכספת ונעלמו לרחוב ההומה עם השלל בידם

הבוקר התרחש שוד בחנות תכשיטים בתל אביב ברחוב אלנבי, כאשר לפני חצי שנה התבצעה באותה חנות שוד זהה, היום בבוקר השודדים נעלמו עם 30 ק"ג זהב.

קרא עוד:

[postim]

מחקירה ראשונית של כוחות המשטרה שהגיעו למקום עולה שהשודדים התכוננו היטב לשוד וידעו טוב את סדר יומו של בעל החנות.

באמצע הלילה פרצו השודדים אל תוך החנות כשהם שוברים את אחד מהקירות, השודדים המתינו להגעת בעל החנות בבוקר, כשבעל החנות נכנס לחנות כשהוא לא מודע ל'אורחים' שממתינים לו בפנים קפצו עליו השודדים כפתו אותו פתחו את הכספת ונעלמו לרחוב ההומה עם השלל בידם.

המוכר תושב ראשון לציון בשנות ה60 לחייו נשאר מוטל על רצפת החנות פצוע ומדמם, המוכר החל לצעוק לאחר שהשודדים עזבו אותו ואת חנותו, לשמע הזעקות שבקעו מהחנות נכנסו עוברי אורח לראות מה קורה בחנות, כשנכנסו נחרדו לראות את בעל החנות כפות ומדמם על רצפת החנות, מיד הם הזעיקו את כוחות מד"א והמשטרה שמייד פתחה בחקירת מקרה השוד.

לפני חצי שנה אירעה באותה החנות מקרה שוד, בה לא חיכו השודדים לבעל החנות במשך שעות הלילה הארוכות, אלא בשעות הבוקר כשהרחוב הומה אדם נכנסו השודדים ובאיומי אקדח שדדו את בעל החנות, הפעם הוא גם נזקק לפנוי וטיפול רפואי.

המשטרה פתחה בסריקות ובחקירת האירוע, לעת עתה לא נלכדו השודדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו