עלייה של כ-200% בכמות החיפושים אחר דירות עם ממ"ד לקנייה

"אנשים מבינים את החשיבות הרבה שיש לממ"ד בבית, והמודעות לעניין היא כבר לא רק נחלתם של תושבי הדרום והצפון"

עם סיום הלחימה בדרום הארץ מתברר כי היא השפיעה מיידית על שוק הדירות בדרום הארץ הן לקנייה והן להשכרה: על פי נתוני אתר יד2, בשמונת ימי מבצע "עמוד ענן", חיפשו הגולשים יותר דירות עם ממ"ד מאשר דירות ללא ממ"ד.

קרא עוד:

[postim]

מנתוני האתר עולה כי חלה עלייה של לא פחות מ-300% בחיפוש דירות להשכרה עם ממ"ד במהלך ימי הלחימה לעומת השבועיים שקדמו להם. כמו כן, חלה עלייה של כ-200% בכמות החיפושים אחר דירות עם ממ"ד לקנייה. הכוונה היא לאנשים שסימנו את אופציית הממ"ד בחיפוש אחר דירה לקנייה או להשכרה.

לפי הפרסום ב'גלובס', אנשי האתר מספרים כי בימי שיגרה, שיעורים גבוהים של מחפשי דירות עם ממ"ד מאפיינים את אזור צפון הארץ, כאשר נהריה הינה העיר המובילה בחיפוש דירות עם ממ"ד. גם בשדרות קיימת מודעות גבוהה לקיומו של ממ"ד בבית וכך מתוך 54 המודעות למכירת דירה המפורסמות באתר המתייחסות לעיר הדרומית 52 מהן מציינות כי הן כוללות ממ"ד.

"הביקוש גבר במיוחד באזור הדרום, בדגש על באר שבע, אופקים ואשקלון, אולם גם בערי המרכז והשרון, כמו פתח תקווה, חולון והוד השרון חלה עלייה במספר החיפושים לדירות עם ממ"דים, אומרים באתר יד2".

"אנשים מבינים את החשיבות הרבה שיש לממ"ד בבית, והמודעות לעניין היא כבר לא רק נחלתם של תושבי הדרום והצפון. אנחנו מעריכים שנמשיך לראות גידול בביקוש לדירות עם ממ"ד גם בתקופה הקרובה", מסכמים באתר יד2.

מקור: פתרונט – הכל על נדל"ן לציבור החרדי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו