העתירו בתפילה: תינוק בן 3 חודשים איבד הכרה; מצבו מוגדר קשה ולא יציב

אסון בבני ברק: נפטר הפעוט שאיבד את ההכרה בביתו אחרי שלא התעורר

תינוק בן 3 חודשים מהעיר בני ברק לא התעורר הבוקר. הוריו הזעיקו את כוחות ההצלה שהגיעו למקום, החלו לבצע בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה ולא יציב • למרות המאמצים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של התינוק

אסון בבני ברק: פעוט בן שלושה חודשים לא התעורר הבוקר (שני) משנתו. ההורים המבוהלים מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה שהגיעו למקום, והחלו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות.

הכוננים, החובשים והפראמדיקים, שהגיעו לבית המשפחה ברחוב בן זכאי בעיר התורה והחסידות, החלו בהענקת טיפול רפואי ראשוני בזירה, בניסיון להצליח להציל את חייו של הפעוט.

משם, הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר, כאשר מצבו מוגדר קשה ולא יציב. בבית החולים, ממשיכים הרופאים במאמצי החייאה כדי להציל את חייו של הפעוט, אך נאלצו לקבוע את מותו.

מדוברות ארגון הצלה מרחב ירקון נמסר כי "כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב בן זכאי בבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאיבד את הכרתו. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה בתינוק כבן 3 חודשים, והוא פונה במצב קשה ולא יציב תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר".

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה "עם קבלת דיווח על תינוק כבן 3 חודשים בבני ברק אשר פונה לקבלת טיפול רפואי בבי"ח תל השומר תוך כדי מאמצי החייאה לאחר שעפ"י החשד נחנק בביתו. לפני זמן קצר נקבע מותו של התינוק בבי"ח תל השומר. נסיבות האירוע נחקרות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו