למרות מבצע עמוד ענן • חודש שיא בקרנות הנאמנות

בוועד הפיקוח על ההשקעות ופיננסים שעל ידי בד"ץ העדה החרדית אמרו בעקבות הגיוסים המרשימים כי יש לזכור שהשקעה בקרנות נאמנות היא למעשה שותפות, ולכן יש לוודא שהקרן עומדת תחת פיקוח הלכתי

הקרנות המתמחות באג"ח קונצרני גייסו בשבוע האחרון כ-370 מיליוני שקלים למרות הטילים והאזעקות הציבור המשיך להגדיל את השקעותיו בענף קרנות הנאמנות

קרא עוד:

[postim]

הציבור ממשיך להסתכן והחודש האחרון היה החודש הטוב ביותר בקרנות הנאמנות מאז תחילת שנת 2011. קרנות הנאמנות גייסו מתחילת החודש כ-2.8 מיליארד שקל. גם הטילים והאזעקות לא הפריעו לקרנות הנאמנות לגדול ולציבור להשקיע 370 מיליון שקל בקרנות האג"ח הקונצרניות.

קרנות האג"ח המעורבות רשמו גידול של 65% בהיקף הגיוסים בשבוע האחרון והקרנות המתמחות במניות רשמו גיוס של כ-35 מיליון שקל. בקרנות המסורתיות נרשמה בשבוע האחרון ירידה של 10% בהיקף הגיוסים, אך למרות הכל הן גייסו בשבוע האחרון כ-640 מיליון שקל.

דווקא בקרנות השקליות נרשמה מגמה מעורבת. הכספיות רשמו פדיונות של כ-60 מיליון שקל ואילו השקליות רשמו גיוס מינורי של כ-20 מיליון. בשבוע האחרון חלה ירידה בהיקף הסכומים שגייסו הקרנות שמתמחות באג"ח מדינה והן גייסו רק 135 מיליון שקל, כמחצית מהסכום שגויס בשבוע שלפניו.

אך בסך הכל בסיכומו של החודש האחרון, ניתן לומר שלמרות המלחמה, היה זה החודש הטוב ביותר לקרנות הנאמנות מזה קרוב לשנתיים.

בוועד הפיקוח על ההשקעות ופיננסים שעל ידי בד"ץ העדה החרדית אמרו בעקבות הגיוסים המרשימים כי יש לזכור שהשקעה בקרנות נאמנות היא למעשה שותפות, ולכן יש לוודא שהקרן עומדת תחת פיקוח הלכתי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו