Olivier Fitoussi/Flash90

תוצאות המחקרים של פייזר: החיסון יעיל במידה גבוהה גם אחרי חצי שנה

נתוני מחקרים שביצעה החברה בחודשים האחרונים מראים כי יעילות החיסון נשארת גבוהה גם לאחר חצי שנה • עוד עלה מהמחקרים כי החיסון נמצא יעיל ב-100% נגד הווריאנט הדרום אפריקני • בעקבות התוצאות, תבקש החברה אישור קבוע לחיסון

חברת פייזר הודיעה היום (חמישי) כי החיסון המשותף שלה ושל ביונטק יעיל במידה רבה מאוד גם אחרי שישה חודשים. בנוסף, בחברה הצהירו כי החיסון יעיל באופן מוחלט ספציפית נגד הווריאנט שהתפתח בדרום אפריקה, והוא מונע ב-100% מחלה אם יקבלו המטופלים את שתי המנות.

עוד נמסר בהודעה כי בעקבות התוצאות, החברה פנתה למנהל המזון והתרופות האמריקני במטרה שיאשר את החיסון באופן קבוע ולא תחת אישור חירום.

אתמול הודיעה חברת התרופות ‏פייזר כי החיסון שהם הוציאו נגד נגיף הקורונה מספק הגנה מפני הנגיף גם לילדים בגיל 12-16 ביעילות של 100%. על פי הדיווחים, חברת התרופות 'פייזר' תגיש את החיסון לאישור FDA בתוך כמה שבועות. המשמעות היא כי בתוך כחודש עד חודשיים ניתן יהיה להתחיל לחסן את הילדים בגילאים הללו. דבר שמהווה בשורה של ממש.

עוד דווח כי הניסוי בחיסון לילדים בגילאי 5-11 נמצא בשלביו הראשונים. ב'חדשות 12' דווח כי במשרד הבריאות אומרים: לאחר שיתקבל אישור ה-FDA נאשר את החיסון לילדים בני 12 ומעלה בישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו