Hadas Parush/Flash90

בשעת ההמלצה מחר בבית הנשיא: זה מה שידרשו נציגי מפלגת 'יהדות התורה'

על פי הדיווח, הנציגים של יהדות התורה מתכוונים להמליץ על נתניהו אך לא רק, הם גם מתכוונים לדרוש מריבלין לשכנע את סער להצטרף לגוש של נתניהו. החרדים יטענו בפני הנשיא כי הוא נבחר לנשיאות בקולות הימין והחרדים וכעת הוא צריך לפעול עבור מי שבחר בו

נציגי סיעת יהדות התורה צפויים להגיע מחר (שני) לבית נשיא המדינה ראובן ריבלין, למרות העמימות ששמרו חברי הכנסת בנוגע למועמד עליו ימליצו צפויים הנציגים להמליץ בפני נשיא המדינה לתת את המנדט לראש הממשלה בנימין נתניהו.

העיתונאי יהודה שלזינגר דיווח ב'ישראל היום' כי הנציגים של יהדות התורה מתכוונים להמליץ על נתניהו אך לא רק, הם גם מתכוונים לדרוש מריבלין לשכנע את סער להצטרף לגוש של נתניהו. החרדים יטענו בפני הנשיא כי הוא נבחר לנשיאות בקולות הימין והחרדים וכעת הוא צריך לפעול עבור מי שבחר בו.

לבית נשיא המדינה ראובן ריבלין יגיעו ראשי המפלגה ח"כ משה גפני, השר יעקב ליצמן, סגה"ש אורי מקלב וסגה"ש מאיר פרוש. על פי הדיווח הם ידרשו מהנשיא לא רק להטיל את המנדט על נתניהו אלא אף לפעול באופן אקטיבי להבאת סער למחנה הימין. סגן השר אורי מקלב חבר צוות המו"מ של יהדות אומר לישראל היום "כמו שהנשיא פעל לאחדות לאומית, כעת שיפעל לממשלת אחדות ימנית".

"הוא מחוייב כלפי מי שבחר בו להיות נשיא, הוא לא נבחר על ידי קולות השמאל. גדעון סער שפעל עבור בחירת ריבלין לתפקיד נשיא המדינה הגיע לבקש את אמון מפלגות הימין והסיעות החרדיות וכעת הגיעה העת לפעול עבור האינטרס של מי שבחר בו", אמר סגה"ש מקלב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו