דבר המפרסם • קמפיין ש"ס יבוצע על ידי אדלר ורווח

קמפיין ש"ס ינוהל על ידי 'מדיה קום' של אדלר חומסקי • 'אפיקים' של יגאל רווח יפנה לקהל היעד החרדי והערבי

במשרדי הפרסום נערכים כבר זמן רב למאבק הגדול על נתח הפרסום של המפלגות השונות. הבחירות כבר לא ממש בפתח ובמשרדי הפרסום מנסים לקחת חלק מעוגת הפרסום. בש"ס כבר החליטו ואמש סגרו הסכם עם חברת המדיה 'מדיה קום' של אדלר חומסקי לאחראית על תחום רכש המדיה.

קרא עוד:

[postim]

אדם נוסף שיכלל במערך הפרסום הוא יגאל רווח, הבעלים של משרד הפרסום 'אפיקים' ומי שנחשב לאחד מהאנשים הקרובים לאריאל אטיאס שר השיכון. רווח שרכש לפני מספר שנים מידי אדלר חומסקי את פעילות משרד הפרסום המגזרי 'טריו' מקיים קשרים מסחריים עם משרד הפרסום כאשר 'מדיה קום' משמשת כחברת רכש המדיה שלו.

בנוסף לרווח, ישתלב במערך הפרסום והאסטרטגיה המנכ"ל והבעלים של משרד הפרסום LEAD, בו שותף גם משרד הפרסום אדלר חומסקי. על משבצת הקריאייטיב יהיה אמון יניב קציר, אף הוא מקושר לאדלר חומסקי. קציר שימש בעבר כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום ובין השאר עמד מאחורי הקמפיינים של 'תקע ושקע' לחברת החשמל, 'דוד הכיטוב' לביטוח 9000000, בזק בינלאומי ועוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו